Operatorul de call-center CGS România anunță recrutarea a 100 de noi angajați pentru centrul de contact din Târgu Jiu până la finalul acestui an, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
„La momentul actual, în hub-ul din Târgu Jiu activează 300 de angajați. Dintre aceștia, doar o mică parte lucrează în sistem remote, majoritatea optând pentru activitatea de la birou datorită mediului de lucru și a oportunităților oferite de acesta. 95% dintre membrii echipei de conducere pentru această filială provin din comunitatea locală”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
Compania transmite că pozițiile disponibile se adresează atât celor care preferă să lucreze de la birou, cât și celor interesați de modalități de lucru la distanță.
„Noii colegi se vor implica în proiecte similare cu cele desfășurate în celelalte centre CGS România, precum servicii de suport pentru clienți, asistență tehnică, vânzări, colectare sau activități de backoffice. În plus, este important de menționat că centrul din Târgu Jiu oferă servicii în limba română pentru câțiva dintre cei mai importanți clienți locali”, transmite compania.