Ferrari are comenzi până în 2023, după ce a livrat un număr record de mașini anul trecut, a declarat miercuri directorul executiv Benedetto Vigna, reflectând o creștere a cererii de vehicule de lux, în ciuda pandemiei de COVID-19. Compania, care are deja trei mașini hibrid, va lansa prima sa mașină electrică în 2025 și ar putea aduce pe piață SUV-ul Purosangue în acest an.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Avem cel mai puternic registru de comenzi din istoria noastră, cu două cifre în creștere față de anul anterior și acoperind până în 2023”, a spus Vigna, citat de Reuters.

Livrările companiei au crescut cu 22%, până la 11.155 de mașini anul trecut, comparativ cu 2020, afectat de COVID și au crescut cu 10% față de 2019.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Toate regiunile au înregistrat o creștere de două cifre, susținută de vânzări puternice de modele cu 8 cilindri, inclusiv familia F8, precum și Grand Tourerul Roma de 205.000 de euro și SF90 Stradale hibrid de 430.000 de euro. Livrările de modele cu 12 cilindri mai puternice, dar și mai poluante au scăzut.

Ferrari plănuiește două modele noi anul acesta, inclusiv mult așteptatul Purosangue, primul său SUV, completând planul de lansare a unui total de 15 vehicule noi pe care l-a anunțat în 2018.

De asemenea, Ferrari susține că prima sa mașină complet electrică va fi lansată în 2025, și a lansat deja trei modele hibride.

De altfel, a apărut o cerere puternică la nivel mondial pentru mașini de lux, anul trecut, Rolls-Royce, deținută de BMW din Germania, și-a văzut vânzările crescând cu 49%, iar Porsche, parte a Volkwagen, a livrat peste 300.000 de vehicule.

Și concurentul, Automobili Lamborghini a anunțat că a livrat un număr record de 8.405 de vehicule la nivel global anul trecut, în creștere cu 13%, inclusiv un avans de 11% în SUA, unde a livrat 2.472 de vehicule.

La nivel global, SUV-ul Urus a reprezentat 60% dintre vânzările mărcii anul trecut, Huracan reprezentând 31%, iar Aventador contribuind cu restul.

Stephan Winkelmann, CEO al Automobili Lamborghini a spus că Lamborghini intenționează să dezvăluie patru produse noi în 2022, în timp ce își hibridizează complet gama până în 2024.

De asemenea, Aston Martin intenționează să-și lanseze actualele mașini sport ca mașini complet electrice din 2025. Înainte de 2025, totuși, Aston Martin se va concentra pe sistemele de propulsie hibride.

Mașinile electrice ale Aston Martin vor oferi o autonomie de peste 600 de kilometri. În plus, CEO-ul Tobias Moers dorește să urmărească lansarea mașinilor sport complet electrice cu un SUV pur electric de la mijlocul deceniului. Ca și până acum, marca vizează o gamă de produse formată 50% din mașini electrice până în 2030.