Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, a declarat că ar scoate definitiv din comerț marca proprie a marilor retaileri pentru a se crea o relație comercială corectă. Mărcile proprii sunt în prezent printre cele mai ieftine produse din supermarketuri.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Din punctul meu de vedere aș scoate marca proprie definitiv din comerț pentru a se crea o relație comercială corectă. De ce să avem marca proprie unde 4 lei este kg. de lapte și alt lapte intră cu 7 lei. Să reglăm prețurile. Eu nu sunt de acord cu marca proprie în România”, a declarat Florin Barbu în cadrul unei conferințe organizată de Antena 3.

Declarația ministrului vine în contextul în care o analiză ZF arăta recent că preţurile mărcilor private au crescut cu 24,4%.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Mărcile proprii sunt produse pe care retailerii le vând sub marca proprie. Marca proprie poate fi același nume al comerciantului cu amănuntul sau o altă marcă creată de un producător pentru a fi utilizată exclusiv de comerciant. Etichetele private sunt, în general, distribuite exclusiv de către comerciantul cu amănuntul care le deține și le vinde alături de alte produse de marcă concurente. Mărcile private sunt în general produse mai ieftine. Mărcile private tind să aibă prețuri mai mici decât mărcile tradiționale.

Ministrul Agriculturii Florin Barbu a declarat, duminică seară, la Digi24, că vrea un „mecanism” pentru toate produsele agro-alimentare, pentru „a stabiliza toate prețurile din România”, precum și continuarea plafonării adaosului comercial la cele 14 alimente de bază pentru care se aplică măsura în prezent, după cum a scris Economedia aici.