Meta anunţă implementarea unor noi opţiuni pentru părinţii care vor să controleze modul în care copiii comunică folosind Facebook Messenger.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Pe lângă funcţiile integrate anterior în ceea ce Meta numeşte Family Center, părinţii şi tutorii vor şti de acum cât timp folosesc cei mici Facebook Messenger.

De asemenea, părinţii vor putea să vadă cine poate trimite mesaje propriului copil şi cine poate vedea postările acestuia în format Story.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Pentru fiecare modificare pe care cei mici o aduc setărilor de siguranţă şi intimitate sau listei de contacte, părinţii vor primi o notificare.

Conform companiei americane, aceasta este doar prima parte a unui set de îmbunătăţiri pe care facilităţile de control parental le primesc, urmând să fie adăugate şi alte opţiuni pe viitor.

Pentru început, noutăţile sunt implementate în Marea Britanie, Canada şi Statele Unite, urmând ca restul lumii să aibă acces la aceste în următoarele luni.

Cu aceeaşi ocazie, Meta adaugă o notificare care este afişată celor mici când ajung să petreacă mai mult de 20 de minute pe Facebook. Compania spune că ia în calcul implementarea unei opţiuni similare şi pentru Instagram.