Mediaposte Hit Mail, companie deținută de Poșta Franceză, investește într-un nou depozit în România și va continua investiții și în 2025-2026

mediaposte hit mail

Mediaposte Hit Mail SA, companie de marketing direct deținută 100% de către grupul La Poste (Poșta Franceză), anunță că a investit 1,5 milioane de euro într-un depozit din România și va continua să facă investiții și în perioada 2025-2026.

Cu o suprafață de 19.000 de metri pătrați, spațiul aflat la dispoziția companiei este cu 60% mai mare decât depozitul anterior. Mediaposte Hit Mail estimează o dublare a capacității de procesare, precum și un management îmbunătățit al stocurilor. Proporțional cu mărirea suprafeței, tot cu 60% se estimează că va putea crește numărul de clienți pentru care compania oferă servicii din sfera logisticii. Dacă, la începutul anului 2024, compania număra în jur de 250 de astfel de clienți, mutarea în noul depozit asigura un suport stabil pentru a atinge pragul de 400 de clienți activi în noul depozit. Extinderea spațiului de depozitare creează premisele pentru mărirea cu 25% și a echipei de angajați, iar Mediaposte Hit Mail estimează o creștere de 15% a cifrei de afaceri în următorii ani, datorită acestei investiții.

Compania își propune să își consolideze poziția pe piața de e-commerce fulfillment și să își extindă portofoliul de clienți din diverse industrii, inclusiv în domeniul fulfillmentului de ecommerce pentru amenajări interioare.

Investiția a fost realizată într-un interval de patru luni, în cursul acestui an, fiind primul pas dintr-un plan de investiții care va continua și în 2025-2026.

Marian Șeitan, CEO al Mediaposte Hit Mail
Marian Șeitan, CEO al Mediaposte Hit Mail

„Această investiție ne permite să oferim servicii de fulfillment mai eficiente și mai rapide pentru clienții noștri, contribuind la succesul lor pe o piață tot mai competitivă. Capacitatea mărită a depozitului și procedurile optimizate ne ajută să ne adaptăm mai bine cerințelor variate din sectoare specifice precum beauty, cărți, produse pentru casă și îngrijire personală, printre altele. Pentru a-și menține atractivitatea și eficiența, în fața unor noi competitori puternici, mai ales din străinătate, din ce în ce mai mulți antreprenori din domeniu au înțeles că au nevoie de servicii de fulfillment la nivel de excelență, de aceea apelează la noi”, a declarat Marian Șeitan, CEO al Mediaposte Hit Mail. „Ținta eforturilor noastre nu o reprezintă doar partenerii B2B, ci și fiecare dintre cumpărătorii lor, de a căror satisfacție depinde creșterea vânzărilor clienților noștri și, implicit, business-ul Mediaposte Hit Mail”, a adăugat Marian Șeitan.

Între clienții Mediaposte se numără magazine online axate pe comerțul cu produse cosmetice, cărți, accesorii telefoane și IT, artă și artizanat, cadouri, electrocasnice, fashion, audio și drone, jucării, mobilier și decorațiuni interioare, obiecte sanitare, echipamente sportive, articole de pescuit, produse pentru animalele de companie și multe altele.

Mediaposte Hit Mail SA, companie deținută 100% de către grupul La Poste (Poșta Franceză), este prezentă pe piața românească de 27 de ani. În 2023, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 60 milioane de euro, având peste 500 de angajați, împreună cu cele 7 filiale ale sale din România și cele 2 din Bulgaria. Grupul francez La Poste (Poșta Franceză) a înregistrat o cifră de afaceri de 34,1 miliarde de euro în 2023.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: