Lucrări de 107 milioane de lei, finalizate la Aeroportul Henri Coandă

air schengen primii pasageri aeroport otopeni henri coanda calatori concediu plecari sosiri (1) sursa foto: Inquam Photos/ Octav Ganea

Pista 2 şi căile de degajare rapidă a aeronavelor din cadrul Aeroportului Internaţional “Henri Coandă” sunt din nou operaţionale, după finalizarea lucrărilor de modernizare în valoare de 107 milioane de lei, a transmis Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB), informează Agerpres.

Potrivit sursei citate, investiţia, care a vizat lucrări de amploare la cele cinci căi de rulare aferente Pistei 08L-26R de decolare-aterizare, face parte din strategia CNAB de creştere a capacităţii operaţionale a Aeroportului “Henri Coandă” şi de optimizare a condiţiilor de operare a aeronavelor.

“Odată cu finalizarea lucrărilor, pe aceste suprafeţe vor putea fi operate fără restricţii aeronavele de cod superior (cod E, ex: Boeing B777, Airbus A330). De asemenea, căile de rulare la Pista 2 au fost modernizate, iar balizajul a fost realizat cu tehnologie LED”, se precizează în comunicat.

sursa foto: Inquam Photos/ Octav Ganea

Comentarii

  1. Cel mai infect si jegos aeroport din toate in care am fost la viata mea, si am vizitat apropae 60 de tari.
    Otopeni e la nivelul Africii, aer inchis de te sufoci, ventilatia nu functioneaza, toalete murdare si insuficiente, nu ai prize de incarcat, la poarta de imbaracare nu ai scaune, stau batranii in picioare cu orele, personalul inxistent si daca gasesti pe cineva iti raspunde arogant. Preturile la nivel de Frankfurt, nici oferta nu e cine stie ce, ca sa nu spun ca nu ai nici spatiu unde sa te asezi.
    SI ce e mai rau este ca la orizont nu se intrevede nici o modernizare majora, astea sunt dooar carpeli minore, Sofia, Belgrad sau Budapesta chiar au demarat proiecte majore de modernizare si marire a capacitatii, numai in tomberonul ala de bucuresh” nimic nu se face.

  2. Principala măsură care ar face aeroportul Otopeni mai acceptabil ar fi spargerea monopolului securiştilor care controleaza zona de restarante si cafenele. Asta ar duce la prețuri mai decente, comparabile cu aeroporturi similare din Europa (o cafea pe Fiumicino-Roma e 2 euro, pe Otopeni e 3-4).

  3. Apă potabilă pe aeroportul Otopeni inexistentă. Trebuie să dai doi euro pentru o sticla de unică folosință. Toate aeroporturile au câte o țâșnitoare de apă potabilă noi înghesuim aeroportul cu tonomate ca să mai facă cineva un ban. Jenant.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *