Lanțul de cofetării Dulcinella România lansează franciza și vrea să ajungă la 200 de cofetării în următorii ani / Costurile pentru o investiție ready-made și una „de la zero” / Planuri pentru o nouă fabrică la Cernica

Cofetaria Dulcinella

Lanțul de cofetării-patiserii Dulcinella România, business românesc de cofetărie și patiserie cu rădăcini basarabene, a lansat modelul de dezvoltare prin franciză și are în plan deschiderea de 7-10 cofetării pe an, cu minim 10 unități deschise în 2025, astfel încât să ajungă la 200 de unități în următorii ani. Compania are, de asemenea, planuri pentru o nouă fabrică la Cernica, pe lângă cea existentă la Târgu Neamț.

Managementul vizează ca până la finalul acestui an, să deschidă deja două cofetării în franciză la Brașov.

Modelul de francizare Dulcinella Romania are două direcții de funcționare: cedarea în franciză a locațiilor existente (business ready-made) și oferirea de francize “de la zero”.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Pentru preluarea unui business ready-made, investiția se poate ridica la aproximativ 22.000 de euro și include taxa de franciză de 10.000 de euro, taxa de marketing 1.500 de euro, redevența lunară de 5% din vânzări, cât și o garanție de 10.000 de euro pentru bunurile oferite în custodie. Antreprenorii care vor prelua în regim de franciză locațiile deja deschise vor beneficia de clientela, infrastructura și toate echipamentele existente și vor avea obligația renovării locației în următoarele 12 luni, conform noului branding al companiei.

În cazul unei locații de la zero, investiția inițială se poate ridica la 70.000 – 120.00 de euro, dar proprietarii oferă mecanisme de reducere a investiției inițiale, precum oferirea de echipamente în custodie. Astfel, investiția se poate diminua cu minim 20.000-30.000 euro, în funcție de suprafața locației.

Sergiu Diaconu - reprezentant al Cornelius H Group LTD- fondul de investitii care detine brandul Dulcinella în România
Sergiu Diaconu – reprezentant al Cornelius H Group LTD- fondul de investitii care detine brandul Dulcinella în România

„Purtăm discuții pentru deschiderea de noi cofetării-patiserii în București, Brașov, Brăila, Constanța. Pentru 2025 estimăm deschiderea a 7 – 10 locații în franciză. Există deja un mare interes pentru franciza Dulcinella România, iar pentru noi acest lucru este esențial, pentru că ne dorim ca produsele noastre să ajungă la cât mai multă lume, peste tot în țară și în afara României”, a explicat Sergiu Diaconu, reprezentantul acționarilor Cornelius H Group LTD, fondul de investiții care deține Dulcinella România.

Compania vrea să deschidă și o nouă fabrică de 7.000 mp, la Cernica, lângă București.

Dulcinella este un brand fondat în 2005 în Republica Moldova, iar din 2021 a intrat și pe piața din România. Rețeaua are 18 cofetării-patiserii în România, fiind prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni. De la preluarea din 2023, fondul de investiții Cornelius H Group LTD, care deține Dulcinella Europa, a investit în rețeaua Dulcinella România peste 2,5 milioane de euro.

Managementul Dulcinella estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, iar pentru 2025 o creștere de 30% – la 6,5 milioane de euro – ca urmare a dezvoltării businessului în România, dar și la nivel internațional.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: