KFC deschide două restaurante în două parcuri de retail dezvoltate de Prime Kapital în Bârlad și Ploiești

parc de retail Sursa foto: Square 7

Sphera Franchise Group, compania care operează în sistem de franciză brandul KFC în România și Italia, își extinde portofoliul de restaurante pe final de an și inaugurează două noi restaurante KFC în România – pe 30 noiembrie Bârlad Value Center și pe 3 decembrie Ploiești Value Center și una în Italia, în zona centrală a orașului Verona. Noile unități fac parte din strategia de expansiune stabilită pentru anul 2021.

KFC Bârlad Value Center are o suprafață de aproximativ 230 mp și este situat în cadrul centrului comercial Bârlad Value Center, dezvoltat de Prime Kapital, în timp ce noul restaurant din Ploiești ocupă o suprafață de aproximativ 170 mp în incinta complexului comercial Ploiești Value Center, dezvoltat tot de Prime Kapital.

În Italia, restaurantul KFC cu numărul 20 ocupă o poziție stradală, fiind situat în centrul orașului Verona, în Piazza delle Erbe, una dintre cele mai cunoscute piețe din oraș.

„Către finalul acestui an, ne bucurăm să anunțăm inaugurarea a trei noi locații KFC, atât la nivel național, cât și internațional, ca parte a strategiei de business ce vizează expansiunea, digitalizarea și inovarea. Poziționarea strategică în incinta centrelor comerciale Bârlad Value Center, respectiv Ploiești Value Center și în centrul orașului Verona ne oferă oportunitatea de a ajunge la un număr și mai mare de consumatori, cărora le oferim garanția unor produse și servicii la standarde înalte, în cele mai sigure condiții, perfect adaptate la contextul actual”, a declarat Călin Ionescu, CEO Sphera Franchise Group.

Odată cu deschiderea noilor unități, KFC creează pe plan local, 70 de locuri de muncă, iar angajarea nu este condiționată de experiența anterioară de lucru.

De asemenea, începând cu 1 septembrie, salariile oferite pentru postul de Crew member au fost majorate ajungând la un venit net de 2.500 de lei după luna a treia de colaborare. Suma include salariul de bază, tichetele de masă și bonusul de performanță, conform criteriilor interne de acordare.

Procedurile de lucru din restaurante respectă toate normele sanitare impuse de autorități pentru prevenirea infectării cu virusul SARS CoV-2, cu privire la echipamentul de protecție, sanitarizarea suprafețelor de lucru și a restaurantelor atât în România, cât și în Italia. În incintă sunt amplasate recipiente cu dezinfectanți, iar în zonele de plată și preluare comenzi au fost montate ecrane de protecție, fiind încurajată plata cu cardul.

Compania operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, iar la nivel internațional, operează restaurante KFC la Chişinău, Republica Moldova și în Italia. Grupul operează peste 165 de restaurante pe cele trei piețe, dintre care 145 în România și are peste 4.400 de angajați.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: