În doar șase ore de Black Friday, românii au făcut tranzacții de 236 de milioane de lei, în creștere cu 10% față de anul trecut

cumparaturi online card foto pexels-karolina-grabowska

Volumele totale tranzacţionate de Black Friday, în România, au ajuns la 236,16 milioane de lei, după şase ore de la debutul campaniei, în creştere cu aproape 10% faţă de rezultatele înregistrate la ediţia din 2020, reiese din datele publicate în timp real de PayU România și citate de Agerpres.

Numărul total al tranzacţiilor, consemnate la ora 13:15, a ajuns la 377.728, mai multe cu peste o treime raportat la anul precedent, în timp ce la capitolul plăţilor cu un singur click s-au înregistrat volume de aproape 140 de milioane de lei, în creştere cu 25,85%, de la an la an.

Potrivit sursei citate, numărul total al plăţilor cu un click s-a cifrat la 251.604, cu circa 64% peste rezultatul din anul precedent.

În ceea ce priveşte tranzacţiile cross-border, datele PayU arată un volum de aproape 15 milioane de lei (+16,16%), iar numărul acestui tip de tranzacţii era de 31.322 (+46,27%).

În topul ţărilor din care s-au realizat achiziţii în campania din România a Black Friday, în funcţie de banca emitentă, se află Marea Britanie, cu un număr al tranzacţiilor de 17.882 (+57,49%), Ucraina (10.402 tranzacţii, +33,44%) şi SUA (1.038 tranzacţii, +3,34%).

Pe lista produselor favorite comandate continuă să conducă segmentul IT&C – cu 252.755 de tranzacţii (+67,19%), urmat de eTal (105.525 tranzacţii, +28,32%) şi Îmbrăcăminte (11.196 tranzacţii, +2,98%).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: