IKEA România a anunțat rezultatele vânzărilor pentru anul fiscal 2024 (1 septembrie 2023 – 31 august 2024). Astfel, potrivit unui comunicat de presă, compania a înregistrat o creștere de 12% a vânzărilor totale și o creștere de 5% a comerțului online, comparativ cu anul precedent. În anul fiscal 2024, IKEA România a vândut peste 26,5 milioane de produse, 65% fiind piese de mobilier și 35% accesorii, contribuind la o cifră de afaceri de peste 1,4 miliarde de lei.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania a înregistrat o creștere substanțială a numărului de vizitatori, cu peste 6 milioane de persoane care au vizitat magazinele IKEA din România, marcând o creștere de 15% față de anul precedent, influențată și de deschiderea noului magazin din Timișoara în iunie 2023.

Sursa foto: IKEA România

Site-ul IKEA a înregistrat peste 28 de milioane de vizite și mai bine de 382.000 de comenzi online, confirmând tendința în creștere a consumatorilor de a face achiziții online.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

De asemenea, IKEA România arată că a acordat prioritate scăderii prețurilor, investind 20,5 milioane de euro în anul fiscal 2024 pentru a reduce prețurile la aproape jumătate din gama de produse. Acest efort este parte a unei strategii mai ample a grupului Ingka, grup care a investit peste 2,1 miliarde EUR pe toate piețele în ultimul an.