Grupul Huawei Technologies colaborează cu mai mulţi producători de automobile chinezi pentru a produce maşini electrice marca Aito, pentru a-şi extinde prezenţa în industria auto, a declarat directorul general al companiei Huawei Smart Car transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Huawei va face echipă cu Chery Automobile, BAIC Motor şi Anhui Jianghuai Automobile Group pentru dezvoltarea şi fabricarea în comun a vehiculelor cu marca Aito, a declarat Richard Yu, CEO-ul Huawei Smart Car, la forumul China EV 100 din Beijing.

Huawei, care are deja un parteneriat cu Seres Group pentru a produce maşini Aito, plănuieşte o serie de modele, care includ SUV-uri, sedanuri şi vehicule multifuncţionale sub marca Aito, a adăugat Yu.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

”Am dori să folosim pe deplin resursele de capacitate de producţie ale producătorilor auto”, a spus Yu.

Seres a vândut în 2022 un total de 80.000 de maşini Aito cu sistemul HarmonyOS al Huawei, dezvoltat de companie ca alternativă la Android, în creştere de peste şase ori faţă de acum un an, potrivit dosarelor companiei.

Preşedintele Huawei, Eric Xu, a reiterat vineri, într-o conferinţă de presă, că grupul nu produce maşini pe cont propriu, ci doar ajută alţi producători de automobile să producă vehicule mai bune.

Huawei a fost lovit de o serie de restricţii la exporturi, de către Washington, care spune că este un risc de securitate, ceea ce compania neagă.

Sancţiunile au împiedicat Huawei să cumpere componente cheie, precum şi să folosească sistemul de operare Android al Google.

Sancţiunile au afectat, de asemenea, parteneriatele Huawei cu producătorii auto mondiali, care au renunţat în ultimii doi ani să mai folosească tehnologiile Huawei de conectivitate pentru vehicule, a spus Yu sâmbătă.