Herbert Diess, CEO-ul Volkswagen, a promovat… ciclismul pe Twitter și LinkedIn

herbert diess Sursa foto: Volkswagen

CEO-ul Volkswagen, Herbert Diess, a promovat pe Twitter și LinkedIn beneficiile ciclismului. El a spus că mașinile, inclusiv cele fără emisii, vor avea un viitor doar în zonele din interiorul orașului sau în centrele urbane supraaglomerate, dacă ciclismul devine o parte cheie a mobilității și alegerea oamenilor de a se deplasa.

În postarea sa de pe LinkedIn, Diess a scris: „Ciclismul este distractiv, sănătos și bun pentru mediu. În centrele urbane supraaglomerate, mașina – inclusiv mașina electronică fără emisii – va fi acceptată în viitor numai dacă bicicleta are suficient spațiu în mixul de mobilitate. ”

De altfel, muncitorii de la sediul Volkswagen din Wolfsburg circulă în jurul fabricii sau merg la serviciu cu bicicleta. El a adăugat că Wolfsburg are o „rețea excelentă de piste de biciclete în jurul uzinei și până la porțile fabricii.”

Cu toate acestea, postul său despre biciclete a primit reacții mixte pe social media. O persoană a luat-o în fața CEO-ului Volkswagen, spunând: „Vrei să vinzi mașini sau biciclete?” Unele alte comentarii au lăudat viziunea sa și sprijinul său pentru mediu.

Comentariile lui Diess sunt în concordanță cu pledoaria sa pentru ca  noul guvern german să includă reformele climatice în programul său, după ce producătorul auto a prezentat la începutul acestui an cele mai ambițioase obiective ale industriei în ceea ce privește electrificarea.

Brandul Volkswagen intenționează să nu mai vândă vehicule cu motor cu combustie în Europa între 2033 și 2035, urmat de SUA și China într-o etapă ulterioară. De asemenea, marca de lux Volkswagen Group, Audi intenționează să elimine treptat vehiculele cu combustibil fosil de pe piețele cheie în următorul deceniu.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: