Grupul Pepco și-a redus, din nou, estimările de profit, din cauza dificultăților pe piețele din Europa Centrală și de Est

Pepco Sursa foto: Hello Shopping Park

Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz, şi-a înrăutăţit estimările de profit, pentru a doua oară în mai puţin de trei săptămâni, din cauza mediului comercial “din ce în ce mai dificil” pe pieţele sale de bază din Europa Centrală şi de Est (CEE), transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Modificarea vine în urma unui nivel sub aşteptări al vânzărilor, dar compania a dat asigurări că-şi va îndeplini obiectivul anual de a deschide 550 de noi magazine. În anul financiar 2021-2022 a deschis 516 magazine, ajungând în prezent la 3.961. Grupul vrea ca pe termen lung să ajungă la 20.000 de magazine.

Compania a avut o evoluţie bună într-o perioadă în care consumatorii sunt afectaţi de inflaţia ridicată şi de criza energiei, dar în iulie a avertizat că vânzările au început să încetinească.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Acţiunile grupului au scăzut joi cu 15% la Bursa de la Varşovia, anul acesta titlurile înregistrând un declin de 43%.

Colecţia de toamnă/iarnă a Pepco a ajuns în magazinele într-o perioadă în care se înregistrau temperaturi ridicate în Polonia şi în ţările din jur, ceea ce a avut ca rezultat reducerea cererii din partea clienţilor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Vânzările mai slabe, provizioanele pentru valoarea stocurilor, presiunile inflaţioniste asupra costurilor şi efectele investiţiilor în noile magazine au determinat compania să reducă din perspectivele privind câştigurile anuale.

Pepco se aşteaptă în 2023 ca profitul înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare (EBITDA) să fie de aproximativ 750 milioane de euro, faţă de 731 milioane de euro în 2022.

Anterior, grupul a înrăutăţit previziunile în 12 septembrie, când directorul general Trevor Masters a demisionat iar Andy Bond, preşedintele Consiliului de Administraţie, a preluat rolul de preşedinte executiv şi va coordona compania până la numirea unui nou director general.

“Este clar pentru mine că nu ne-am mai concentrat pe înregistrarea unor rezultate bune în afacerea noastră de bază”, a declarat Bond,care a înfiinţat un comitet pentru a efectua o revizuire a strategiei tuturor activităţilor.

În cinci ani, Pepco se aşteaptă să ajungă la EBITDA de un miliard de euro.