Grupul Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, va folosi inteligența artificială și digitalizarea pentru a crește veniturile în următorii patru ani

Mega Image Sursa foto: Mega Image

Grupul de supermarketuri Ahold Delhaize, se așteaptă să crească profitul subiacent pe acțiune și să crească economiile în perioada 2025-2028, a anunțat joi, în timp ce intenționează să stimuleze digitalizarea și utilizarea inteligenței artificiale (AI), scrie Reuters. Grupul, care operează lanțurile Stop & Shop, Giant, Food Lion și Hannaford în Statele Unite și lanțurile Albert Heijn și Delhaize în Olanda și Belgia, precum și Mega Image în România, țintește un profit subiacent pe acțiune cu o rată de creștere anuală compusă de o singură cifră față de 2024.

Grupul, care administrează, de asemenea, cel mai mare magazin online din Olanda, Bol.com, a declarat că se așteaptă la economii cumulate de 5 miliarde de euro prin aplicarea inteligenței artificiale și a automatizării în logistică, distribuție, operațiunile magazinelor și în back office, orientând în același timp clienții cu program de fidelizare către aplicațiile sale.

“Intenționăm să direcționăm clienții cu program fidelizare de la cardurile fizice către aplicațiile noastre digitale, ceea ce ar trebui să genereze o creștere rapidă a numărului de utilizatori activi lunari, unde țintim 30 de milioane până în 2028”, a precizat grupul într-un comunicat.

Grupul a depășit așteptările privind marja de profit de bază pentru primul trimestru și și-a confirmat previziunile pentru 2024 la începutul acestei luni, ajutat de performanța europeană, exprimându-și totodată încrederea că volumele își vor reveni în cursul acestui an, pe fondul încetinirii inflației.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: