Google testează afișarea unor semne de control în dreptul anumitor companii în rezultatele căutărilor sale, a declarat vineri un purtător de cuvânt al companiei, într-o mișcare menită să ajute utilizatorii să identifice surse verificate și să se ferească de site-uri web false, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Site-urile web frauduloase care imită întreprinderi sau servicii oficiale ar putea apărea în rezultatele căutărilor online, determinând utilizatorii să vizualizeze informații false despre întreprindere, înșelând utilizatorii și putând dăuna mărcii.

„Experimentăm în mod regulat funcții care îi ajută pe cumpărători să identifice afacerile online de încredere și, în prezent, desfășurăm un mic experiment care afișează bife de verificare lângă anumite afaceri pe Google”, a declarat purtătorul de cuvânt.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Google utilizează deja sisteme automate pentru a identifica paginile cu conținut „înșelător” sau fraudulos și pentru a le împiedica să apară în rezultatele căutării.

The Verge a anunțat această schimbare mai devreme vineri, adăugând că a observat bife albastre verificate lângă linkurile site-urilor oficiale pentru companii precum Microsoft, Meta și Apple în rezultatele căutărilor.

Doar unii utilizatori au putut vedea funcția, a declarat Verge, indicând faptul că Google nu a derulat încă testul pe scară largă.