Google a realizat, în secret, parteneriate cu mai mulţi publisheri, pe care îi plăteşte pentru a folosi un instrument de AI pentru publicarea conţinutului online, transmite News.ro, care citează presa internațională.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Parteneriatele, conform Adweek, fac parte din cadrul Google News Initiative, un program vechi de şase ani prin care gigantul finanţează proiecte de educaţie media, instrumente de verificare a faptelor şi alte resurse pentru redacţii.

Instrumentul în cauză, aflat în stadiu beta, poate fi folosit pentru a publica rapid rezumate ale unor articole preluate de pe alte site-uri.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Rezumarea articolelor şi a documentelor este una dintre funcţiile la care AI-ul, în stadiul actual, se pricepe cel mai bine.

Instrumentul este promovat ca un mijloc prin care site-urile mici îşi pot creşte eficienţa şi pot publica mai mult conţinut cu ajutorul inteligenţei artificiale.

Pentru a-i folosi soluţia de AI, Google plăteşte un număr mic de publisheri cu sume de cinci cifre, conform Adweek.

Proiectul este deja unul controversat, întrucât Google nu le cere partenerilor săi să facă public faptul că articolele respective sunt create cu ajutorul inteligenţei artificiale.