Gill Pratt, Toyota: Nu toată lumea ar trebui să conducă un vehicul electric pentru a combate schimbările climatice

toyota-prius-e1583959475953

Mulți oameni sunt pasionați de lupta împotriva schimbările climatice, dar nu toată lumea ar trebui să conducă un vehicul electric cu baterie ca mijloc de combatere a schimbărilor climatice, a declarat joi Gill Pratt, șeful științific al Toyota Motor Corp, la Reuters Events Automotive Summit.

Comentariile lui Pratt, în timpul unei discuții despre vehiculele electrice, au părut să amplifice remarcile făcute în ultimul an de președintele Toyota, Akio Toyoda.

Toyoda și alți oficiali ai companiei au spus că vehiculele electrice vor juca un rol mai mare în reducerea emisiilor, dar ar trebui folosite și alte soluții, modelele hibride pe benzină-electric de la Toyota sau vehiculele electrice cu pile de combustie alimentate cu hidrogen.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

La conferința de joi, Pratt a spus că Toyota crede în „diversitatea sistemelor de propulsie” pentru a oferi clienților diferite instrumente pentru a reduce CO2.

“Nu este pentru noi să prezicem ce soluție este cea mai bună sau să spunem că doar asta va funcționa”, a spus el.

Stimulentele guvernamentale ar trebui să vizeze reducerea emisiilor de carbon, nu alegerea tehnologiei auto care este cea mai bună modalitate de a atinge aceste obiective, a adăugat Pratt, într-o referire la interdicțiile propuse asupra vehiculelor cu motor cu combustie internă (ICE), inclusiv a hibrizilor, ca mijloc de realizare a țintei de a deveni o lume liberă de emisii de carbon.

Toyota s-a numărat printre marii producători de automobile care au sprijinit administrația Trump în încercarea de a împiedica California să-și stabilească propriile cerințe de zero emisii, dar compania a renunțat la acest sprijin la începutul acestui an.

Toyota a anunțat că intenționează să investească 13,5 miliarde de dolari până în 2030 pe bateriile EV, dar până acum planurile sale de a lansa vehicule electrice cu baterii noi (BEV) par relativ modeste în comparație cu cele ale producătorilor de automobile americani General Motors Co și Ford Motor Co, care cheltuiesc aproximativ 30 de miliarde de dolari fiecare până în 2025 pentru a electrifica mai multe linii de vehicule. Citeste mai mult

Directorii Toyota continuă să promoveze meritele vehiculelor hibride ale companiei, care sunt pe piață de mai bine de 20 de ani.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: