General Motors va rechema aproape 1 milion de vehicule sport utilitare din Statele Unite, deoarece dispozitivul de umflare a airbagului şoferului ar putea exploda în timpul declanşării acestuia, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Rechemarea acoperă 994.763 de vehicule Buick Enclave, Chevrolet Traverse şi GMC Acadia, din anii 2014 până în 2017, cu module produse de ARC Automotive.

Dealerii vor înlocui modulul airbagului şoferului.

Administraţia Naţională pentru Siguranţa Traficului pe Autostrăzi a declarat că un şofer din Michigan al unui Chevrolet Traverse din 2017 a fost implicat într-un accident în care dispozitivul de umflare a airbagului şoferului din faţă s-a rupt în timpul declanşării, provocând răni faciale.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

O inspecţie din 25 aprilie a confirmat că airbagul frontal al şoferului s-a rupt în vehicul.

GM a spus că încă investighează problema, cu asistenţa unei firme de inginerie terţă parte.

”GM ia această măsură extinsă dintr-o abundenţă de precauţie şi cu siguranţa clienţilor noştri drept cea mai mare prioritate a noastră”, a spus producătorul auto din Detroit.

Compania a spus că a avut cunoştinţă de două rupturi anterioare ale dispozitivelor de umflare a airbagurilor produse de ARC, în vehiculele Chevrolet Traverse din 2015, iar GM a efectuat anterior două retrageri, de aproximativ 3.000 de dispozitive de umflare ARC.

Toate cele trei evenimente de rupere la vehiculele Chevrolet Traverse au implicat aceeaşi variantă de umflare.

ARC a remarcat într-o scrisoare făcută publică vineri că nicio cauză fundamentală a acestor rupturi nu a fost identificată de ARC sau GM.

ARC a spus că evaluează domeniul de aplicare al retragerii GM.

Administraţia pentru siguranţa traficului pe autostrăzi din Statele Unite (NHTSA) a cerut rechemarea a 67 de milioane de dispozitive de umflare a airbagurilor, deoarece crede că există un defect de siguranţă, dar furnizorul auto ARC Automotive a respins cererea autorităţii de reglementare din SUA, potrivit documentelor publicate vineri