Ford nu va separa afacerile cu mașini cu aprindere de cele cu mașini electrice

Ford Sursa foto: Unsplash

Ford a anunțat că nu intenționează să renunțe la afacerile sale de vehicule electrice sau de vehicule pe benzină, a declarat miercuri directorul executiv Jim Farley. „Nu avem de gând să dezactivăm afacerea noastră electrică sau afacerea noastră ICE (nr mașini cu aprindere)”, a spus Farley la o conferință Wolfe Research.

„Știm că concurența noastră este Nio și Tesla și trebuie să le învingem, nu să le egalăm”, a adăugat el. „Și trebuie să-i învingem pe cei mai buni dintre jucătorii ICE”.

Unii investitori au sugerat Ford și General Motors să-și despartă operațiunile cu vehicule electrice de cele cu ICE, ca o modalitate de a profita mai bine de întreaga valoare a acelor afaceri.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Producătorul auto american a declarat luna trecută că va avea capacitatea anuală de a construi 600.000 de vehicule electrice la nivel global în decurs de 24 de luni.

CEO-ul a mai spus că Ford crede că poate reduce costuri mult mai mari din afacerea sa tradițională ICE prin calitate mai bună, costuri structurale mai mici și complexitate redusă a vehiculelor.

„Pentru a obține marjele (la vehiculele electrice)… pe care le vedem la o companie precum Tesla, trebuie să avem experți reali care să conducă în această direcție”, a spus el, adăugând că Ford trebuie să angajeze mai mulți oameni care lucrează în domenii de componente electrice, arhitecturi electrice avansate și experiență digitală a clienților.

În ceea ce privește EV, Farley a spus că Ford lucrează la acorduri pentru a asigura aprovizionarea cu materii prime cheie pentru baterii precum litiu, nichel, minerale rare și cupru, pentru a minimiza riscul.