Ferrari își recompensează angajații cu prime până la 13.500 de euro, după un an excepțional. „O recunoaștere a ceea ce fac în fiecare zi”

ferrari sursa foto: Pexels

Ferrari încheie un an excepțional și crește bonusul anual de competitivitate acordat celor 5.000 de angajați ai săi până la 13.500 de euro, cu 12,5% mai mult decât cei 12.000 de euro din 2021, scrie Il Messaggero, potrivit Rador.

Rezultatele financiare sunt mai mult decât satisfăcătoare, cu un profit net de 939 de milioane de euro, în creștere cu 13% față de anul precedent, 13.221 livrări totale (+18,5%) și venituri nete în valoare de 5 miliarde euro (+19,3%).

„Aceste date pregătesc terenul pentru un 2023 și mai puternic, alimentat de cererea continuă a produselor noastre în întreaga lume. Privim înainte cu multă încredere, încurajați de rezultatele unei companii în evoluție”, comentează directorul general Benedetto Vigna.

Excelenta stare de sănătate a companiei de la Maranello este demonstrată și de portofoliul de comenzi, care este „foarte robust, acoperind bine anul 2023 și o parte din 2024”. În gestionarea listelor de așteptare, Vigna explică că „se acordă mult mai mult spațiu laturii experimentale”. Mașinile hibride sunt disponibile la dealeri și din partea clienților există „un interes puternic pentru modelele 296 Gtb și Gts”. Vigna subliniază că lockdown-ul din China nu a avut niciun impact asupra livrărilor, electrificarea „decurge conform planului” și producția de Purosangue, care a început în 2022, este în creștere, iar comenzile sunt „cu mult peste așteptări”. „Confirmăm plafonul de 20%, anul acesta s-ar putea să nu-l atingem, dar suntem în conformitate cu obiectivele”, adaugă el.

Cavallino privește spre viitor cu patru priorități. Prima se referă la lumea F1. „Vrem să fim din nou competitivi în campionat. Scopul nostru este să câștigăm Campionatul Mondial și întreaga echipă, cu Fred Vasseur care ni s-a alăturat recent, lucrează în această direcție”, spune CEO-ul companiei de la Maranello. „O altă prioritate este continuarea dezvoltării de produse inovatoare care să permită oamenilor să se bucure din ce în ce mai mult de mașinile noastre. A treia prioritate este de a continua extinderea bazei de clienți, a patra de a crește numărul de brevete. În 2022, numărul brevetelor pe care le-am depus a fost de 4 ori mai mare decât în ​​2021”.

Vigna confirmă sosirea a 4 modele în 2023, în conformitate cu planul de 15 noi lansări până în 2026 și faptul că există nicio intenție de schimbare a lanțului de aprovizionare. Printre obiectivele pentru anul care tocmai a început se numără obținerea unor venituri de 5,7 miliarde și un free cash flow industrial de până la 900 de milioane de euro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: