eMAG se așteaptă la vânzări de aproximativ 615 milioane de lei de Black Friday 2021

emag easybox

Retailerul online eMAG organizează în data de 12 noiembrie ediția din 2021 a Black Friday și se așteaptă la vânzări de aproximativ 615 milioane de lei.

„De Black Friday ai ocazia să faci economii la ceea ce îți trebuie sau pur și simplu la ceea ce îți place. Black Friday este cel mai bun moment pentru achiziții, am negociat și noi și sellerii din Marketplace cu mii de producători și am concentrat acest efort pentru o singură zi, ziua cu cele mai multe reduceri din an, 12 noiembrie. Am investit masiv într-un nou depozit, în tehnologie și în rețeaua easybox pentru a le da oamenilor ocazia să se bucure de o experiență bună în ecommerce,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Retailerul anunță că reducerile totale se ridică la 330 milioane de lei, la peste 4,5 milioane de produse, oferite de eMAG și de sellerii din Marketplace.

Plata cu cardul ar putea ajunge, de Black Friday, până la 60%, în creștere față de anul trecut.

Clienții așteaptă Black Friday pentru a găsi produsele de care au nevoie. În topul categoriilor de interes se regăsesc electrocasnicele mici, cu o creștere față de anul trecut, dar și televizoare, haine, telefoane mobile și electrocasnice mari, potrivit unui studiu realizat în luna octombrie de firma de cercetare de piață Kantar România. Astfel, 90% dintre români au auzit de Black Friday, iar cei care vor să cumpere intenționează să aloce, în medie, peste 2.200 de lei, au mai transmis reprezentanții eMAG.

Compania susține că a achiziționat stocurile de marfă din timp, în acest sens ajutând și investițiile realizate în ultimii ani în extinderea depozitelor care acum se întind pe o suprafață de 250.000 de metri pătrați, de patru ori mai mare față de cea a Casei Poporului. „Aceste investiții care doar în cazul noului hub de la Joița, utilizat în premieră de Black Friday, se ridică la aproape 100 de milioane de euro, au asigurat spațiul necesar pentru a fi păstrate stocurile suplimentare de produse achiziționate special din timp în pregătirea Black Friday. În plus, eMAG a investit 4,5 milioane de euro în tehnologie, dintre care 2,3 milioane au mers către achiziția de servere noi”, arată compania.

Comenzi livrate până pe 26 noiembrie

Pentru a livra toate comenzile până pe data de 26 noiembrie 2021, eMAG a suplimentat numărul de angajați cu 600 de oameni la depozite și în zona de customer care. Clienții vor putea opta pentru livrare la unul dintre cele peste 2.000 de easybox-uri din toată țara, de unde pot ridica produsele la orice oră din zi și din noapte, pentru ridicarea de la unul din cele 21 de showroom-uri eMAG, pentru livrare prin curier sau pot ridica de la oficiile poștale. 

Notificare la start pentru clienții Genius

Clienții Genius activi și cei care testează, vor beneficia de transport gratuit și vor primi o notificare la startul evenimentului. În această perioadă, locuitorii din majoritatea orașelor din țară pot încerca gratuit acest serviciu timp de trei luni. eMAG Genius este disponibil pentru peste 10 milioane de locuitori din 353 de localități din țară.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: