25 de kilometri de autostradă, 40 de kilometri de Drum Expres, Podul peste Dunăre de la Brăila, cele trei pasaje supraterane de pe Centura București Sud și Centura Timișoara sunt cele mai importante obiective de infrastructură rutieră care nu pot fi ratate anul acesta, spune fostul ministru al Transporturilor Cătălin Drulă, care îl acuză pe actualul ministru, Sorin Grindeanu, că, la începutul sezonului de construcții, câteva investiții sunt întârziate.
Reacția lui Drulă vine după ce ministrul Grindeanu a verificat luni șantierul Drumului Expres Craiova – Pitești (lotul 2, unde lucrează UMB) și a confirmat că tronsonul Robănești – Piatra Olt (19 km) se deschide înainte de Sărbători, dar nu a prezentat un calendar și pentru a doua jumătate cu Centura Slatina. De asemenea, Drulă spune că ministerul condus de Grindeanu este tot mai departe de a deconta lucrări pe fonduri europene de 7 miliarde lei pentru că șantierele avansează greu.
În privința proiectelor de autostradă, Drulă susține că, încă din toamna anului trecut, agrease cu antreprenorii Porr și Alsim să termine înainte de termen primul lot al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești (13 kilometri Sibiu-Boița) și aprox. 11 kilometri pe lotul doi al Autostrăzii A 0 București Sud între DN 5 și DN 6 (lotul complet are 16 km. și termen 2023), de asemenea și podul peste Dunăre de la Brăila, parțial și cu drumurile de legătură : ,, Ministrul anti-infrastructură a început deja sarabanda de scuze și întârzieri chiar și pe proiectele pe care i le-am lăsat aproape gata încă din luna septembrie. Așa se întâmplă când te ții de politicăreală în loc să pui osul la treabă. Sunt câteva investiții majore pe care CU GREU le-ar putea rata domnul Grindeanu anul acesta. Dar cu PSD la butoane ne putem aștepta la ce e mai rău.