DN 1 Valea Prahovei : CNAIR a semnat cu un constructor din Iași contractul pentru reparațiile podului de la Posada. Viaductul a fost construit în 1925, iar lucrările cu restricții încep din iunie

DN 1 Pod Posada Valea Orății

CNAIR a semnat cu un constructor din Iași, Agnel Industry, contractul pentru lucrări de reparații la podul de la Posada pe DN 1 Valea Prahovei. Contractul a fost semnat pentru o ofertă de 5 milioane lei, valoarea estimată a CNAIR fiind de 5,9 milioane. Viaductul de la Valea Orății (Posada) la kilometrul 114 pe DN 1 Valea Prahovei a fost construit în 1925, iar la a doua licitație au fost depuse două oferte, după cum Economedia a explicat aici.

Lucrările vor începe din iunie, iar circulația va fi restricționată, alternativ, pe câte un sens, conform planului de sistematizare pe care l-a aprobat IGPR. Durata contractului este de 10 luni, cu 5 luni perioada cu lucrările la partea de suprastructură.

Viaductul de la Valea Orății (km. 114), în circulație de aproape un secol, are o lungime de 96 de metri și o ,,stare tehnică necorespunzătoare cu elemente constructive aflate în stare avansată de degradare” atât la suprastructură cât și la elementele de rezistență care susțin calea podului, potrivit expertizei tehnice pe care a consultat-o Economedia.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

,,Viaductul a fost construit în anul 1925, fiind proiectat să preia încărcările clasei I de încărcare, convoiul german de calcul (încărcare cu compresor și oameni). Aplicarea lucrărilor de întreținere prevăzute asigură readucerea viaductului la condițiile de exploatare prevăzute în proiectul inițial în condiții normale de desfășurare a circulației rutiere și pietonale, garantate pentru o durată de exploatare de 30 de ani. Lățimea părții carosabile de 5 metri cu restricționarea circulației pe o singură bandă a impus lărgirea viaductului pentru 2 benzi. Lărgirea viaductului s-a realizat în 1978 prin execuția unui viaduct cu aceeași schemă statică, boltă dublu încastrat din vbeton armat cu lățimea de 3,5 metri, în aval de viaductul existent. ” -Expertiza Tehnică.

Ultima lucrare importantă pe DN 1 Valea Prahovei a fost anul trecut la Podul Bănești, lângă Câmpina, pod cu 2 benzi/sens unde s-au fost cozi mari din cauza restricțiilor.

Graficul de execuție pentru Pod Posada :

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Câtă bucurie…Mulțumim CNAIR..Va vom pomeni toată vara!!! Chiar nesimțiți!!! Începe sezonul estival și voi,,restrictionati”. Măcar lucrați noaptea sa nu stam ca idioții ore în șir.. ca oile pe minunata dealtfel Vale a Prohovei…

  2. Exceptional!
    Inca 10-15 luni luni de cosmar.
    De parca cele doua ore coada de la Comarnic ar fi putin.
    Mai adaugati doua ore la Posada si inca una la Busteni si rezulta 5 ore intarziere pe dus!
    De oriunde ai pleca!
    Iar Autostrada Ploiesti-Rasnov a ramas undeva ascunsă!😵
    Doar e campanie electorală!😪

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.