Digitalizarea în retail. Brandul românesc de haine pentru copii iELM anunță dublarea vânzărilor în 2020, după implementarea unei strategii de digital marketing

ielm foto Sursa foto: iElm, Facebook

Brandul românesc de haine pentru copii iELM și-a dublat vânzările în 2020, după implementarea unei strategii de digital marketing și vizează extinderea în încă trei țări, spun reprezentanții companiei.

Zitec, companie activă pe piața de IT & digital marketing din România și furnizorul de servicii complete de digital marketing al brandului de haine pentru copii iELM, anunță că în urma implementării strategiei internaționale de promovare online, retailerul a raportat dublarea vânzărilor în 2020, comparativ cu 2019. Pentru anul în curs, iELM își propune o creștere a vânzărilor de 80% și extinderea pe trei noi piețe: Lituania, Letonia și Slovenia, ajungând la o prezență în 17 țări cu Zitec în calitate de partener full service.

Pornită ca o afacere de familie în anul 2013, în Suedia, retailerul românesc iELM a devenit unul dintre cele mai importante branduri de îmbrăcăminte pentru copii din Europa. Succesul produselor a încurajat compania să pătrundă pe piețe noi.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

“Deși strategia de vânzare online adoptată inițial a adus rezultate bune, era limitată ca metodologie exclusiv la vânzarea intermediată de platformele de socializare. În anul 2018, compania a început colaborarea cu  Zitec pentru dezvoltarea și implementarea unei strategii complete de digital marketing, pentru România și alte 13 țări. Unul dintre criteriile importante a fost localizarea magazinelor online și vânzarea produselor în moneda locală, iELM dorind să pătrundă pe fiecare piață prin adaptarea la cultura specifică”, spun reprezentanții Zitec. S-a creat magazinul online, folosind o platformă de e-commerce și s-a realizat tranziția de la vânzarea exclusiv prin rețelele de socializare la o abordare completă pentru mediul online.

În 2020, compania a înregistrat o dublare a vânzărilor  față de 2019 și o creștere a numărului de comenzi noi de 34%..