Într-un context puternic perturbat de criza semiconductorilor și de oprirea producției, Renault Group a vândut 599.027 de vehicule în trimestrul trei al anului 2021, o scădere de 22,3% față de același trimestru din 2020. Vânzările grupului în Europa (53% din totalul vânzărilor) au scăzut cu 26,3%. Vânzările internaționale au scăzut cu 17,3%. În schimb, noua Dacia Sandero și Dacia Duster au fost cel mai bine vândut model din Europa și, respectiv, cel mai bine vândut vehicul la clasa lui.
Scăderea veniturilor cu 13,4%, confirmă impactul pozitiv al politicii comerciale a grupului orientată spre o valoare mai bună din vânzări.
Marca Renault a vândut 365.934 de vehicule în întreaga lume, în scădere cu 24,4% față de al treilea trimestru al anului 2020. În cele cinci piețe principale din Europa (Franța, Germania, Spania, Italia și Regatul Unit) ponderea vânzărilor este în creștere cu 6 puncte comparativ cu al treilea trimestru din 2019, perioada anterioară crizei.
În Europa, vânzările de autoturisme E-TECH4 au crescut cu 29% și reprezintă 31,3% din vânzările din trimestru datorită succesului lansării Arkana, care marchează revenirea cu succes a mărcii Renault în segmentul C cu peste 40.000 comenzi în 9 luni, dintre care 56% sunt hibrid E-TECH.
Vânzările de vehicule utilitare ușoare la nivel mondial au crescut cu 1,4%, pe o piață în scădere cu 11,2%, datorită performanțelor Master și Trafic.
Marca Dacia a vândut 138.375 de vehicule, în scădere cu 11,2%. Cu toate acestea, Dacia a depășit performanța pieței datorită succesului New Sandero, cel mai bine vândut vehicul din Europa în trimestrul respectiv și al New Duster, care este lider în segmentul său din Europa în trimestrul respectiv. Aceste două modele se află pe podiumul celor mai vândute vehicule către clienții de retail din Europa (respectiv 1 și 3).
Dacia Spring, cel mai accesibil vehicul electric de pe piața europeană, a înregistrat peste 30.000 de comenzi de la recentul său început de vânzări către clienții cu amănuntul, iar compania a prezentat noua familie și modelul cu 7 locuri, Jogger, ale cărui comenzi vor începe la sfârșitul anului.
În al treilea trimestru al anului 2021, veniturile grupului au ajuns la 8,987 miliarde euro, în scădere cu 13,4% față de anul trecut.