Cum încearcă Ikea să atragă tinere talente în tehnologie cu chiftelele vegetariene imprimate 3D. Doar în Europa compania va recruta peste 150 de persoane

chiftele Sursă foto: Unsplash

Retailerul suedez de mobilă Ikea lansează o campanie de recrutare la nivel mondial pentru locuri de muncă în tehnologie și informatică. Pentru a atrage personal, Ikea îi va lăsa să guste primii din chiftele vegetariene imprimate 3D, scrie Retail Detail.

Compania vrea să investească în noi tehnologii, atât în durabilitate, cât și în digitalizare și, prin urmare, caută o serie de noi angajați în tehnologie. Numai în Europa, Ikea lansează anul acesta peste 150 de posturi în domeniul tehnologiei și inovației, dar există și posturi libere în China și India.

Pe 1 februarie, retailerul a lansat campania de recrutare „Taste the Future”, prin care vrea să atragă atenția atât a presei, cât și a candidaților, lăsându-i pe viitorii angajați să fie primii care gustă chiftele imprimate 3D.

Imprimanta 3D este unul dintre cele mai noi experimente ale lanțului, programat pentru a imita textura, gustul și aspectul chiftelelor din carne. Cu toate acestea, încă nu există planuri de a le servi la restaurante.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: