Cum a apărut Dacia Spring: mașina electrică cu rude în India și China

Renault Kwid sursa Renault ProEXR File Description =Attributes= channels (chlist) comments (string): "Generated by IrayForMaya" compression (compression): Zip16 dataWindow (box2i): [0, 0, 5999, 4499] displayWindow (box2i): [0, 0, 5999, 4499] lineOrder (lineOrder): Increasing Y pixelAspectRatio (float): 1.000000 screenWindowCenter (v2f): [0.000000, 0.000000] screenWindowWidth (float): 1.000000 =Channels= A (float) B (float) G (float) R (float) alpha.Z (float) depth.Z (float) diffuse.B (float) diffuse.G (float) diffuse.R (float) distance.Z (float) glossy.B (float) glossy.G (float) glossy.R (float) normal.X (float) normal.Y (float) normal.Z (float) specular.B (float) specular.G (float) specular.R (float)

Dacia Spring deschide drumul constructorului de la Mioveni către era electrică. Spring este înrudit cu Renault City K-ZE, model electric disponibil în China, ambele fiind derivate din Kwid, un SUV de oraș oferit de Renault în India, arată o analiză Autocritica.ro.

La finalul anilor 2000 s-a născut și ideea unor SUV-uri de clasă mini (segment A), însă poligonul de testare nu avea să fie cel european. În cazul Grupului Renault, familia sub care activează astăzi Dacia, publicul căruia voia să-i testeze gusturile în materie de SUV-uri de oraș a fost cel din India.

În cadrul Salonului Auto de la New Delhi din 2014, Renault a prezentat publicului Kwid Concept. Prototipul, gândit și realizat și cu ajutorul diviziei Renault Design din India, avea o serie de linii interesante. Designul general părea inspirat de celebrul Beach Buggy: o gardă la sol generoasă, jante mari cu anvelope special pregătite să muște din nisip sau macadam, protecții suplimentare viu colorate și chiar și portiere inspirate de modelele Lamborghini.

Deși conceptul a fost echipat cu un motor pe benzină de 1.2 litri și o transmisie automată cu dublu ambreiaj, oficialii Renault au declarat că prototipul fusese pregătit și pentru electrificare: în spatele logo-ului Renault se afla mufa pentru încărcarea unor posibile baterii. Iată un alt indiciu, atent ascuns de departamentul de marketing Renault, printre declarațiile oficialilor companiei. (Foto: Renault Kwid / site oficial)

Citește tot articolul pe Autocritica.ro, partener Economedia

Vezi mai jos imagini VIDEO cu Renault Kwid, precursorul Dacia Spring

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.