Contractul pentru modernizarea Gării de Nord din București: Un constructor din Baia Mare cu 35 de angajați a câștigat licitația cu o ofertă de 419 milioane lei. Prima etapă a proiectului durează 55 de luni

Gara de Nord Bucuresti MT

Un constructor din Baia Mare, GDO Mov Impex a câștigat licitația pentru modernizarea Gării de Nord din București, cea mai mare stație feroviară din România, a anunțat, luni, CFR Infrastructură. Contractul poate fi semnat dacă în decurs de 10 zile nu se depun contestații. Conform termene.ro, GDO Mov Impex a avut în 2022 o cifră de afaceri de 35 milioane lei și 35 de angajați. A doua firmă din asociere, Omega Cert a declarat în 2022 doar 4 angajați și o cifră de afaceri de 264,254 lei. Potrivit informațiilor din SEAP, administratorul societății este Vasile Goie.

,,Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că a fost desemnată oferta câștigătoare la procedura de licitaţie publică pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor de MODERNIZARE/CONSOLIDARE/REABILITARE a STAȚIEI CF GARA DE NORD BUCUREȘTI (Etapa I)un proiect finanțat din fonduri nerambursabile, prin  PROGRAMUL TRANSPORTURI (PT). Oferta depusă de asocierea de firme românești SC GDO MOV IMPEX  SRL – SC OMEGA CERT SISTEM  SRL, în valoare de 419.854.213,32 (fără TVA), a fost desemnată câștigătoare, contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii. Durata aferentă proiectării și execuției lucrărilor este de 55 de luni (9 luni pentru proiectare, 46 de luni pentru execuție), iar perioada de garanție a obiectivului este de 60 de luni. ETAPA I a programului de MODERNIZARE a celei mai mari gări din România – GARA DE NORD BUCUREȘTI – include reabilitarea spațiilor existente în cele trei corpuri ale clădirii, unde se desfășoară activitatea feroviară, sunt asigurate servicii destinate publicului călător, precum și acvtivități comerciale:

  • Corp A (clădiri B-dul Dinicu Golescu)
  • Corp B (central, coloane, casele d ebilete clasa I)
  • Corp C (casele de bilete clasa a II-a, Calea Giviței)

Principalele lucrări de modernizare vizează:

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
  • modernizarea/consolidarea/reabilitarea clădirilor din stația de călători București Nord;
  • modernizarea spațiilor destinate publicului călător, inclusiv facilități pentru persoanele cu dizabilități;
  • reabilitarea construcțiilor monument cu valoare istorică;
  • crearea unor spații verzi centrale, cu zonă de așteptare pentru publicul aflat în tranzit;
  • regenerarea zonei aferente stației de călători Gara de Nord pe principiile de smart city/creative city/green city;
  • asigurarea elementelor de siguranță și confort pentru călători – balustrade, rampe pentru persoane cu dizabilități, lifturi, sisteme de control acces;
  • sisteme noi de ventilație/încălzire
  • modernizarea sistemului de iluminat și a instalațiilor electrice, sanitare, termice etc;
  • modernizarea Sistemului de informare a publicului călător și a echipamentului de telecomunicații etc.” a transmis CFR Infrastructura. 

Constructorii români CMA Construct, Erbașu și GDO Mov au depus în martie oferte la contractul de 470 de milioane lei pentru modernizarea Gării de Nord din București. Contractul are o durată de 55 de luni, 9 pentru etapa de proiectare și 46 pentru execuția lucrărilor. Gara de Nord din București, denumită la inaugurarea din 1872 „Gara Târgoviște”, este o gară terminus, monument istoric pe care autoritățile vor să o transforme într-un adevărat nod urban multimodal.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Am spus-o si am s-o mai spun: cand dai la pachet proiectarea si constructia nu o sa iasa decat o mizerie balcanica. De ce? Pt ca proiectarea va di facuta pe genunchi iar scopul principal e scoaterea profitului cat mai mare.
    Va fi ceva odios dpdv arhitectural – doar sa ne uitam la toate garile modernizate din tara: fara pic de estetica si imbracate in alucobond.
    Cea mai mare gara din tara trebuia sa aiba parte de un concurs international de arhitectura; constructia se face dupa proiectul castigator! Eu nu mai cred ca este doar furt din partea autoritatilor, dar ii suspectez ca este si o prostie crasa.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.