Continental s-ar putea împărți în patru entități separate (surse)

Foto: Continental Timișoara - imagine oficială Foto: Continental Timișoara - imagine oficială

Continental ia în considerare împărțirea în patru afaceri separate pentru a-și crește capitalizarea de piață, dar trebuie să-l convingă pe acționarul majoritar Schaeffler de plan, a raportat Manager Magazin, știrea trimițând acțiunile Continental în creștere cu 3,5%.

Cele patru domenii de activitate – anvelope, conducere autonomă, auto și ContiTech – ar urma să fie vândute, fie scoase pe piață, a relatat joi revista, citând surse din companie.

Mișcarea ar putea crește valoarea Continental de la nivelul actual de aproximativ 17,5 miliarde de euro la 40 până la 45 de miliarde de euro, a declarat o sursă anonimă pentru Manager Magazin.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Continental a refuzat să comenteze și a spus că în prezent nu are planuri de a modifica structura companiei.

Schaeffler nu a răspuns imediat unei solicitări de comentarii. Articolul din Manager Magazin nu a explicat de ce acționarul majoritar s-ar opune acestei mișcări.

Continental a luat o serie de măsuri pentru a restructura și a spori profitabilitatea și valoarea pentru acționari în ultimii ani, inclusiv desființarea diviziei sale de trenuri motopropulsate Vitesco în septembrie anul trecut.

Handelsblatt a raportat luna aceasta că afacerea de conducere automată a furnizorului urma să devină propria sa entitate juridică de la 1 ianuarie 2023 și că ia în considerare un IPO parțial.

Compania e prezentă și în România, unde deține  şapte unităţi de producţie şi patru centre de inginerie în Timişoara, Sibiu, Carei, Nădab, Braşov şi Iaşi.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: