Compania suedeză  Volvo Cars și-a redus drastic prognoza de creștere a vânzărilor anuale pentru a doua oară în acest an, avertizând că industria „va rămâne sub presiune”, pe fondul încetinirii cererii de vehicule și al tensiunilor geopolitice, scrie Financial Times.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Grupul suedez deținut de Geely a declarat că acum estimează că vânzările sale cu amănuntul vor crește între 7 și 8% în acest an, în scădere de la un interval de 12 până la 15% care a fost proiectat în luna iulie.

Pentru trimestrul iulie-septembrie, compania a raportat un profit operațional de 5,8 miliarde coroane suedeze (550 milioane $), în creștere cu 29% față de anul precedent.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

„Piața auto în principalele noastre regiuni din China, Europa și SUA este din ce în ce mai sub presiune, ceea ce afectează cererea”, a declarat directorul general Jim Rowan.

„Nu există nicio îndoială că sectorul devine mai dur … Începem să vedem o încetinire a sentimentului consumatorilor, determinată parțial de inflația ridicată”, a mai spus directorul general Jim Rowan pentru Reuters.   „O mulțime de oameni iau credite auto pentru a-și plăti noile vehicule, iar inflația ridicată afectează în mod evident acest lucru.”, a adăugat el.

Cererea de vehicule electrice a slăbit în ultimul an, parțial din cauza lipsei de modele accesibile și a implementării lente a punctelor de încărcare. Concurența din partea modelelor chinezești cu prețuri mai mici a sporit presiunea, iar producătorii auto se pregătesc, de asemenea, pentru efectele tarifelor europene asupra vehiculelor electrice produse în China.

Ca și alții, Volvo Cars și-a redus în septembrie ambițiile privind electrificarea, optând să continue să vândă hibrizi noi pentru o perioadă mai lungă decât cea planificată. De asemenea, și-a redus obiectivul privind marja de profit și și-a propus să depășească piața automobilelor premium, în loc să ofere un obiectiv de vânzări specific, ca înainte.