Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive își extinde prezența internațională și demarează noi proiecte în Germania și Danemarca

Software developing team. Closeup side view of software developers working side by side, typical IT working day. Focus on the in the background, smiling. There are four people total.

TARA Interactive, companie românească de dezvoltare de software, își extinde prezența în Germania și în Danemarca și începe campanii de promovare a serviciilor în alte trei țări: Elveția, Olanda și Canada, potrivit unui comunicat al companiei.

Demersul se înscrie în strategia de extindere internațională a companiei românești și are loc pe fondul creșterii nevoii de digitalizare a companiilor și de eficientizare a cheltuielilor.

TARA Interactive dezvoltă, în prezent, proiecte, în SUA, Germania și Danemarca, alături de România și Moldova, iar cifra de afaceri realizată în afara țării este de 70%.

„Dacă acum câțiva ani aveam clienți doar în afară, obiectivul curent este să ne extindem atât internațional, cât și în România, unde nevoia de digitalizare a companiilor este tot mai mare. În prezent dezvoltăm proiecte pe partea de business management și administration (eCommerce, roboți, RPA, aplicații mobile, AI, CRM), care sunt industry agnostic, dar și pe verticale specifice anumitor industrii, cum ar fi banking, accounting & finance, logistics etc.”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive, menționând că, în ultimii doi ani, a observat o creștere a cererii din partea magazinelor online și pentru automatizarea proceselor interne.

Strategia TARA Interactive de extindere la nivel internațional vizează și deschiderea de birouri locale în perioada următoare, pe lista scurtă a companiei fiind Olanda și Germania. Unul dintre principalele avantaje față de firmele din țările respective este nivelul prețurilor practicate. Totodată, nivelul avansat  de cunoaștere a limbii engleze, poziția geografică în Europa și diferențele culturale mai mici față de alte zone, cum ar fi India, constituie alte avantaje în comparație cu alte firme offshore.

Dezvoltarea TARA Interactive la nivel internațional are loc concomitent cu creșterea numărului de angajați. Astfel, planurile companiei presupun creșterea echipei la 70 de angajați până la finalul anului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: