Compania Lufthansa echipează avioanele filialei sale elvețiene, Swiss Air, cu greutăți de plumb pentru a echilibra locurile mai grele de la clasa întâi

Airbus A330 Swiss Airlines Sursa foto: brand.swiss.com

Inginerii aerospațiali au petrecut mulți ani încercând să reducă greutatea aeronavelor pentru a economisi combustibil. Compania aeriană Deutsche Lufthansa procedează acum invers pe unele avioane, pentru a le oferi clienților de la clasa întâi o noapte bună de odihnă, scrie Bloomberg.

Conform unei declarații a companiei, filiala elvețiană a grupului german va adăuga o greutate de plumb la coada unora dintre aeronavele sale pentru a atenua un dezechilibru de la o parte la alta cauzat de noua sa cabină de clasa întâi. Inginerii vor adăuga așa-numita „placă de echilibrare” pentru a compensa greutatea suplimentară generată de un nou aranjament care va include paturi întinse și va găzdui maximum patru pasageri pe aeronavă.

„Swiss a decis să rămână fidelă promisiunii și aspirației sale de a fi un transportator aerian premium, angajându-se să își păstreze cabina First Class pe flota sa de aeronave pe distanțe lungi”, a declarat compania aeriană, explicând necesitatea greutății. Măsura va fi introdusă pe avioanele Airbus SE A330-300 pe zborurile către Coasta de Est a SUA, Canada și Orientul Mijlociu.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Decizia de a adăuga greutate în mod conștient vine în contextul în care companiile aeriene se confruntă cu o examinare amănunțită a impactului zborurilor asupra mediului. Conform Agenției Internaționale pentru Energie, transportul aerian generează aproximativ 2% din emisiile globale de gaze cu efect de seră. Pentru Swiss, adăugarea de greutate va crește și mai mult consumul de combustibil și, prin urmare, emisiile de dioxid de carbon pe pasager ale companiei aeriene.

Un singur pasager de clasa întâi care călătorește dus-întors de la Zurich la New York generează aproximativ 14 tone de dioxid de carbon, conform site-ului de compensare a emisiilor climatice MyClimate. Această cantitate este de aproximativ cinci ori mai mare decât emisiile generate de un călător la clasa economică, unde scaunele au devenit mai subțiri și, prin urmare, mai ușoare – contribuind la dezechilibrul din aeronavă.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: