Compania de asigurări de viață Aegon România a încheiat primul semestru cu o creștere de 8,2% a primelor brute subscrise, de 76,7 milioane de lei

Aegon

Compania de asigurări de viață Aegon România a încheiat primul semestru al acestui an cu o creștere de 8,2% a primelor brute subscrise (PBS), comparativ cu primul semestru al anului trecut, respectiv cu un volum de 76,7 milioane de lei (vs. 70,4 milioane de lei în S1 2021), compania având o cotă de piață de 4,3%.

Conform companiei, această creștere este în linie cu evoluția pieței locale de asigurări, iar rezultatele pozitive sunt determinate și de perioada complicată prin care trecem, marcată de două crize care s-au suprapus (n.r. pandemia și războiul din Ucraina), context care i-a făcut pe români să devină mai preocupați pentru siguranța și sănătatea lor, precum și pentru soluții de protecție în caz de neprevăzut.

Conform unui studiu intern care a vizat motivele principale pentru care oamenii aleg să încheie o asigurare de viață, compania a observat un focus mai mare îndreptat spre protecția financiară în caz de neprevăzut, acesta fiind răspunsul oferit de peste 50% dintre clienți. În același timp însă, aproape la fel de importante sunt și evenimentele pe care le pot planifica, 37% dintre clienți declarând că au ales să încheie o asigurare pentru viitorul copiilor, pentru a-i susține financiar în perioada studiilor sau pentru a le oferi un start mai bun în viață.

Aegon a intrat pe piața din România în 2007, prin compania de pensii private, și în 2008 prin compania de asigurări de viață. În prezent, Aegon are în România peste un milion de clienți și 150 de angajați. Grupul financiar Aegon are peste 22.300 de angajați.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: