Compania clujeană Blugento și-a dublat afacerile în 2020 și mizează pe plus de 50% și în 2021. Compania lansează propria platformă eCommerce B2B

Sandu Băbășan, CEO Blugento

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce, a înregistrat anul trecut dublarea cifrei de afaceri, la peste 1 milion de euro. Evoluția are loc în contextul accelerării procesului de transformare digitală a companiilor, pe fondul creșterii industriei de eCommerce în ultimul an.

Digitalizarea este principala tendință a anului 2021, tot mai multe companii înțelegând necesitatea extinderii prezenței în online, ca o consecință a pandemiei de COVID-19.

În acest context, Blugento anunță că lansează o platformă proprie eCommerce B2B, dedicată segmentului corporate, ce presupune vânzarea de produse și servicii pentru companii.

„20% din totalul tranzacțiilor efectuate anul trecut pe platforma Blugento au fost făcute de companii. Ne așteptăm la o dublare a numărului de tranzacții B2B anul acesta, atât pe fondul atragerii de noi clienți pe acest segment, dar și ca urmare a utilizatorii platformei eCommerce B2B. La nivel general, ne așteptăm la o creștere a vânzărilor către companii, pe măsură ce tot mai multe business-uri migrează în online”, spune Sandu Băbășan, CEO Blugento, estimând, pentru anul în curs, o creștere de peste 50% a cifrei de afaceri față de anul anterior.

Noua platformă eCommerce destinată vânzărilor online de produse și servicii către segmentul B2B se adresează companiilor care au în plan creșterea cifrei de afaceri, prin parteneriate B2B și, în special, companiilor de distribuție și producătorilor care își doresc să păstreze relația directă cu piața sau o relație foarte organizată și digitalizată cu revânzătorii.

Noua platformă eCommerce B2B Premium a fost dezvoltată în 12 luni și acoperă toate nevoile pentru activitatea de vânzare B2B desfășurată online:

  • Acces autentificat – doar clienții care au un contract activ cu sellerii au acces la catalogul de produse al magazinelor;
  • Grupuri clienți & prețuri de grup – organizarea clienților în funcție de tipul acestora, având acces preferențial la prețuri și termene de livrare;
  • Modul ofertare – clienții pot adăuga în coș comenzile pe care le pregătesc, după care pot solicita o ofertă personalizată;
  • Integrare ERP, WMS & CRM cu peste 75 soluții populare din România.

Pe lângă funcționalitățile menționate anterior, Blugento B2B beneficiază de toate funcționalitățile Blugento standard: plata cu cardul cu toți procesatorii din România, livrare și self-AWB prin curierii populari din România, integrare eMAG și, desigur, toate funcțiile standard populare în eCommerce.

Platforma eCommerce B2B este disponibilă pe bază de abonament lunar.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: