La audierile care încep în comisiile speciale din Parlamentul European, comisarul desemnat pentru Transporturi, Apostolos Tzitzikostas, va avea o sarcină dificilă, arată Politico. Dosarul privind transporturile va trebui să abordeze chestiuni complexe, cum ar fi eliminarea treptată în 2035 a automobilelor cu motor cu combustie și eforturile de ecologizare a zborurilor.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Premierul grec Kyriakos Mitsotakis a declarat că Atena dorea ca viitorul său comisar să obțină o funcție foarte importantă. Transporturile nu fac de obicei parte din această categorie, dar Grecia este cea mai mare națiune proprietară de nave din lume – responsabilă pentru 20 % din capacitatea globală de transport de mărfuri, astfel că acesta este un portofoliu care contează.

Este de așteptat, așadar, ca eurodeputații europeni să abordeze unele probleme delicate în audierea lui Apostolos Tzitzikostas, membru al Partidului Popular European.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Guvernul Greciei nu a închis încă cazul accidentului feroviar mortal din februarie 2023, care a provocat o reacție politică negativă cu privire la gestionarea cazului. De asemenea, magnații greci ai transportului maritim au furnizat o mare parte din flota fantomă pe care Rusia o utilizează pentru a-și transporta petrolul, încălcând sancțiunile UE.