CNAIR demolează un pod peste Siret construit în 1933. Contractul pentru noul pod de pe DN 29 D Botoșani – Dorohoi poate fi semnat cu Freyrom/ CNSC a respins contestația ARL

Pod peste Siret DN 29 D

CNAIR va semna cu Freyrom contractul pentru noul pod peste Siret de pe DN 29 D Suceava – Dorohoi, atribuirea contractului de 43 de milioane lei fiind posibilă după ce Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor a respins contestația ARL Cluj (parte a grupului Strabag).

Podul peste Siret de la Zvoriștea, construit în 1933 este într-o stare avansată de degradare, nu a fost niciodată reablitat în cei 91 de ani de utilizare, iar CNAIR, prin Regionala de Drumuri și Poduri Iași a reușit să obțină finanțarea europeană nerambursabilă (40%) prin Programul Transport. Podul peste Siret face legătura între județele Suceava și Botoșani.

La licitația lansată în martie 2024, CNAIR a primit șapte oferte, în august a desemnat câștigătoare Asocierea Freyrom-Procons-Inginerie Drumuri și Poduri-Integrated Solutions cu o ofertă de 43,5 de milioane lei, dar constructorul ARL, clasat pe locul II, a depus contestație la CNSC invocând prețul ofertei „neobișnuit de scăzut” comparativ cu valoarea estimată a CNAIR de 70 milioane lei, conform documentelor publice pe care le-a consultat Economedia.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Contractul are o durată de 36 de luni, 12 pentru proiectare și 24 pentru execuție. Podul nou va avea o lungime de 173 metri, 5 deschideri, o deschidere principală în arc metalic peste Siret și grinzi prefabricate pentru celelalte deschideri. Lățimea totală va fi de 11,8 metri, iar carosabilul de 7,8 metri cu o bandă/sens. De la demolarea podului actual și până la execuția podului nou se va circula pe o variantă provizorie în aval de 340 de metri lungime.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Elaborare DTAC, PTE, Asistenta Tehnica pe perioada executiei lucrarilor si executie lucrari la obiectivul „Pod DN 29A km 22+859””, se arată în SEAP.

Decizia CNSC pentru Podul Siret: