CNAIR a trimis la ANAP documentația pentru lansare în licitație a secțiunii Bacău – Pașcani (77 km). Cele trei loturi au un cost estimat de 5,8 miliarde lei

Bacău-Pașcani A7

Compania de Drumuri a trimis către ANAP documentația pentru lansare în licitație a secțiunii Bacău – Pașcani, valoarea estimată fiind de 5,8 miliarde lei. Ultima secțiune a Autostrăzii Moldovei A7 Ploiești – Pașcani va avea o lungime de 77 de kilometri și cuprinde trei loturi, termenul maxim de execuție fiind de doi ani și jumătate. Autostrada este finanțată prin PNRR și trebuie finalizată până în 2026, șansele mari pentru respectarea jaloanelor fiind pentru secțiunile mai avansate dinspre Ploiești și Focșani. Potrivit studiului de fezabilitate, pe traseul autostrăzii Bacău – Paşcani se vor construi: 112 poduri, pasaje, viaducte, structuri casetate; nouă noduri rutiere; patru parcări securizate dotate cu sisteme de supraveghere video, conexiune la internet, iluminat, utilităţi etc. şi au fost prevăzute spaţii disponibile pentru concesionare în vederea realizării dotărilor comerciale precum magazin, restaurant, benzinărie, service auto, hotel etc.; patru parcări de scurtă durată; un centru de întreţinere şi coordonare; 50 de spaţii de încărcare pentru autoturisme electrice; 140 de hectare de perdele forestiere cu rol de protecţie.

„CNAIR a transmis astăzi spre validare la ANAP documentațiile pentru atribuirea contractelor necesare construcției celor 3 loturi ale Autostrăzii Bacău-Pașcani, cu o lungime de 77,39 km. Valoarea estimată a celor trei contracte finanțate prin PNRR este de 5,858 miliarde de lei (fără TVA).

–           Lotul 1 (30,3 km), cuprins între Săucești (Bacău) și Trifești, are o valoare estimată de 2,04 miliarde de lei (fără TVA).

–           Lotul 2 (18,99 km), cuprins între Trifești și Gherăiești, are o valoare estimată de 1,60 miliarde de lei (fără TVA).

–           Lotul 3 (28,09 km), cuprins între Mircești și Pașcani, are o valoare estimate de 2,21 miliarde de lei (fără TVA).

Constructorii care vor câștiga aceste contracte trebuie să finalizeze lucrările în cel mult 30 de luni“, a transmis CNAIR.

Dintre cele patru secțiuni, tronsonul Focșani – Bacău este cel mai întârziat. Se estimează că la sfârșitul lunii ar putea fi aprobată Hotărârea de Guvern pentru lansare licitației.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. 16 loturi,
    1000 de podete,
    100 de lucrari de arta,
    Bla,bla.
    A7 nu se va termina!
    Avalansa de balbe si Armata de incompetenti fac munca in zadar!
    Pe bani imprumutati!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.