CNAIR a primit șase oferte la contractul pentru modernizarea DN 1 A între Centura Capitalei și Mogoșoaia

DN 1 A Mogoșoaia

Șase oferte au fost depuse luni, 22 mai pentru modernizarea Drumului Național 1 A între Centura Capitalei și Mogoșoaia. Este un tronson cu o lungime de un kilometru care va fi lărgit la 4 benzi. Lărgirea DN 1 A București-Buftea se va face la 2 benzi/sens între Centura București (Pasajul Mogoșoaia) și Parcul Mogoșoaia pe aprox. 1,2 kilometri,  zona mediană va avea o lățime de un metru pentru parapete de protecție, iar trotuarele 2,5 metri. Pe traseu vor fi amenajate și două pasaje pietonale cu scări rulante și lift. Durata pentru proiectarea și execuția lucrărilor este de 12 luni din care, 2 luni perioada de proiectare și 10 luni execuție. Vor fi construite și două pasaje pietonale subterane, primul la intrarea în Parcul Mogoșoaia, iar al doilea în zona Podului peste linia de tren CF 700.

Contractul are o valoare de 85 milioane lei, 2 luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuție, a transmis șeful CNAIR, Cristian Pistol : ,, Luni, 22.05.2023, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedura de atribuire a contractului de ”Proiectare și Execuție Lărgire la 4 benzi DN1A și măsuri de siguranță rutieră pentru sectorul cuprins între Centura București și intersecția cu soseaua Chitila-Mogosoaia”.

1. Asocierea BOG’ART SRL (lider) – ALPENSIDE SRL (Romania)

2. Asocierea IBB-HIB ROMANIA SRL (lider) – IBB HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH (Romania – Germania)

3. Asocierea MARISTAR COM SRL (lider) – HYDROSTROY AD (Romania – Bulgaria)

4. TRACON SRL (Romania)

5. VIAROM CONSTRCT SRL (Romania)

6. Asocierea X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (lider) – EN ELECTRIC PROIECT OFFICE SRL (Romania)” a transmis Pistol.

Trei dintre cei șase constructori, Maristar, Tracon și Viarom au depus oferte și pentru modernizarea bulevardului Prelungirea Ghencea.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: