Clienții reclamă probleme cu serviciile Raiffeisen Bank, sâmbătă. Banca: „Echipa tehnică lucrează pentru remedierea situației”

Raiffeisen Bank 2

Numeroși clienți ai Raiffeisen Bank au reclamat probleme cu serviciile băncii, încă de sâmbătă dimineață. În cursul serii, banca a transmis că problemele afectează doar unele servicii, iar „echipa tehnică lucrează pentru remedierea situației”.

UPDATE 01.30 Raiffeisen Bank anunță că toate serviciile sunt funcționale.

„Echipa tehnică a lucrat la remedierea situației care a afectat, pe parcursul zilei de 29 octombrie, disponibilitatea aplicației Smart Mobile, a plăților online cu autorizare biometrică și a depunerilor de numerar la bancomatele multifuncționale (MFM-uri).
Toate celelalte servicii ale băncii au funcționat fără nicio întrerupere.
Mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru neplăcerile create!”, arată un mesaj pe Facebook al băncii.

Știrea inițială

„Raiffeisen Bank are o defecțiune care împiedică funcționarea aplicației și a site-ului pentru tranzacții, care ține de dimineață. E cea mai lungă perioadă de nefuncționare a unui serviciu de când sunt eu clientul lor, adică 20 de ani.
Sunt convins că e ceva major și că oamenii lucrează să repare ce s-a întâmplat acolo. Cardurile merg și se pot face cumpărături, deci nu e dramă. Dar…
Pe site nu scrie nimic la vedere. Am dat search cu Google și este ceva, undeva în site. Pe Facebook au scris acum două ore că o să fie bine. La telefon îți răspunde un operator și nici nu am așteptat foarte mult. Operatorul cu care am vorbit la prânz a fost sincer: “Nu știu când se repară. Poate pe la 17”, a scris jurnalistul Cătălin Striblea, sâmbătă, pe Facebook.

Alți clienți au afirmat că „nu a funcționat nimic. Nici aplicația și nici bancomatele! Nici măcar numerele dedicate serviciului pentru clienți!”

Ulterior, banca a transmis și un mesaj care arată că a fost o problemă tehnică care a afectat funcționarea aplicației Smart Mobile, a plăților online cu autorizare biometrică, depunerilor de numerar la MFM și a website-ului raiffeisen.ro.

„Disponibilitate redusă a serviciilor Raiffeisen Bank România.
Astăzi, 29.10 2023, echipa Raiffeisen Bank România a înregistrat o problemă tehnică care a afectat funcționarea aplicației Smart Mobile, a plăților online cu autorizare biometrică, depunerilor de numerar la MFM și a website-ului raiffeisen.ro.
Echipa tehnică lucrează pentru remedierea situației, estimăm că, în cel mai scurt timp posibil, toate serviciile redevin funcționale.
Toate celelalte servicii ale băncii sunt funcționale:
• tranzacțiile online cu autorizare prin SMS și PIN
• tranzacții la comercianți (POS) cu cardul de debit;
• tranzacții la comercianți (POS) cu cardul de credit;
• tranzacții la bancomate (ATM) cu cardul de debit;
• tranzacții la bancomate (ATM) cu cardul de credit;
• Call Center *2000.
Ne cerem scuze clienților noștri pentru inconveniențele provocate”, arată mesajul băncii.

La ora 23.00 situația nu era încă remediată, iar la încercarea de logare pe site, apare mesajul „A aparut o eroare neprevazuta. Chiar in acest moment depunem toate eforturile pentru a o remedia. Incearca putin mai tarziu. Iti multumim!”

Pe site-ul băncii, numeroase servicii sunt fie „funcționale parțial”, fie „nefuncționale” și au mentenanță planificată.

Denumire Disponibilitate Mentenanta planificata
Tranzactii online cu cardul de debit Serviciu functional partial Mentenanta planificata pe 29.10.2023 in intervalul 17:15-22:30..
Tranzactii online cu cardul de credit Serviciu functional partial Mentenanta planificata pe 29.10.2023 in intervalul 17:15-22:30.
Tranzactii la comercianti (POS) cu cardul de debit Serviciu functional
Tranzactii la comercianti (POS) cu cardul de credit Serviciu functional
Tranzactii la bancomate (ATM) cu cardul de debit Serviciu functional
Tranzactii la bancomate (ATM) cu cardul de credit Serviciu functional
Tranzactii la bancomatele multifunctionale (MFM) cu cardul de debit Serviciu functional partial Mentenanta planificata pe 29.10.2023 in intervalul 17:15-22:30.
Tranzactii la bancomatele multifunctionale (MFM) cu cardul de credit Serviciu functional partial Mentenanta planificata pe 29.10.2023 in intervalul 17:15-22:30.
RaiPay Serviciu functional
Raiffeisen Smart Market Serviciu nefunctional Mentenanta planificata pe 29.10.2023 in intervalul 17:15-22:30.
Raiffeisen Smart Mobile pentru clienti persoane fizice Serviciu nefunctional Mentenanta planificata pe 29.10.2023 in intervalul 17:15-22:30.
Raiffeisen Online pentru clienti persoane fizice Serviciu nefunctional Mentenanta planificata pe 29.10.2023 in intervalul 17:15-22:30.
Raiffeisen SmartToken Serviciu nefunctional Mentenanta planificata pe 29.10.2023 in intervalul 17:15-22:30.
Raiffeisen Smart Mobile pentru clienti persoane juridice Serviciu functional Mentenanta planificata pe 29.10.2023 in intervalul 17:15-22:30.
Raiffeisen Online pentru clienti persoane juridice Serviciu functional Mentenanta planificata pe 29.10.2023 in intervalul 17:15-22:30.
Raiffeisen Smart Business Serviciu nefunctional Mentenanta planificata pe 29.10.2023 in intervalul 17:15-22:30.
OpenBanking (AISP/PISP/CISP) Serviciu functional Mentenanta planificata pe 29.10.2023 in intervalul 17:15-22:30.
Plati instant Serviciu nefunctional
Plati in valuta Serviciu functional
Call Center *2000 Serviciu functional
Ana, consultantul virtual *2000 Serviciu functional

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Sunt nelămurit ca deși de 2luni executorii au trimis către dvs oprirea executării pe cont ( pensie) ,acum din nou am încasat pensia la bancomatul dvs mai puțin.Fiind o persoana cu handicap fara picior nu pot merge la banca de cate ori se iveste vreo problema.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.