Cifra de afaceri a Orange România a scăzut cu 2,1% în primele nouă luni, la 1,144 de miliarde de euro, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Orange

În primele nouă luni din acest an, cifra de afaceri a Orange România a scăzut cu 2,1%, la 1,144 de miliarde de euro, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, scrie News.ro.

”În primele nouă luni din 2023 cifra de afaceri este de 1,144 de miliarde de euro, în scădere cu 2,1% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În al treilea trimestru, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată de 384 de milioane de euro”, anunţă compania.

La 30 septembrie 2023, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 9,7 milioane de clienţi, internet fix în bandă largă către 1,1 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,2 milioane de clienţi.

Orange a continuat extinderea reţelelor 4G/4G+ şi 5G/5G+. Pe parcursul T3 2023, acoperirea 4G a ajuns la 98,76% din populaţie, iar cea 4G+ la 82,23%. Reţeaua 5G/5G+, cu cele mai rapide viteze de transfer, de până la 1,5 Gbps, este acum prezentă şi în Baia Mare, Brăila şi Galaţi, numărul total al oraşelor cu acoperire 5G ajungând la 38.

În Orange Business, veniturile din IT&C în ultimele 9 luni au crescut cu 13% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În mod specific, trimestrul al treilea a avut o creştere de 45% comparativ cu T3 2022, susţinută de servicii de securitate cibernetică care continuă să prezinte interes pentru companii, dar şi de soluţii pentru oraşe inteligente şi proiecte de digitalizare a administraţiei publice şi a învăţământului.

Datorită ofertei atractive lansate de YOXO, abonamentul de 9 lei, a flexibilităţii şi a facilităţilor multiple, produsul 100% digital a înregistrat la final de T3 2023 o creştere de peste 70% a numărului de utilizatori faţă de perioada similară a anului trecut.

În T3 2023, Orange a continuat să implementeze acţiuni ce vizează decarbonizarea, în linie cu angajamentul Grupului Orange de a atinge #NetZeroCarbon până în 2040. Astfel, Orange a redeschis magazinul din Piaţa Victoriei sub un nou concept construit în jurul programului ”Re”. Cu sprijinul clienţilor, în programul “Re”, au fost colectate până acum ~395.000 de telefoane. În august, Orange a anunţat că a semnat primul contract de tip virtual Power Purchase Agreement, prin care companiile parte a Grupului Orange România îşi vor acoperi, în următorii 6 ani, 30 GWh din necesarul anual de energie electrică cu energie verde.

“Traversăm o perioadă plină de provocări, iar energia noastră se concentrează pe păstrarea încrederii clienţilor, a promisiunilor de brand şi a calităţii serviciilor de conectivitate cu care ne-am obişnuit utilizatorii. În timp ce piaţa de consumer a devenit din ce în ce mai solicitantă, segmentul B2B a rămas un motor de creştere datorită soluţiilor de top oferite de Orange Business companiilor şi administraţiilor publice. Continuăm să mizăm pe experienţe digitale complete precum YOXO, care rămâne în topul preferinţelor nativilor digitali. În tot ceea ce facem este o prioritate pentru noi să reducem amprenta de carbon şi să acţionăm cu responsabilitate faţă de mediu, făcând paşi concreţi în acest sens prin lansarea unui magazin sub conceptul ”Re”, dar şi prin creşterea gradului de utilizare a resurselor de energie verde”, a declarat Julien Ducarroz, CEO Orange România.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. In Romania, toate firmele mari care au anuntat cresteri spectaculoase ale cifrei de afaceri au falimentat subit.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.