Chery Auto, cel mai mare producător din China, spune că fabrica din Europa va contribui la compensarea impactului taxelor UE pentru vehiculele importate

chery omoda 5 Sursa foto: Facebook/Chery International

Chery Auto, cel mai mare producător auto din China în funcţie de volumul exporturilor, se aşteaptă ca producţia sa planificată în Europa să ajute la compensarea impactului tarifelor Uniunii Europene asupra importurilor de vehicule electrice fabricate în China, a declarat un director executiv citat de Reuters, transmite News.ro.

Producţia locală ”ar trebui să ne ajute să atenuăm o parte din impactul” taxelor, a declarat presei Charlie Zhang, vicepreşedintele Chery Auto şi preşedintele afacerii sale europene, la o zi după ce UE a declarat că va impune tarife suplimentare de până la 38,1% tarife importurilor de vehicule electrice din China.

Conform propunerii UE, importurile de vehicule Chery vor suporta tarife de 21%.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

În cadrul briefingului, Zhang a spus că compania se aşteaptă să înceapă producţia de vehicule electrice la fabrica sa recent achiziţionată din Barcelona, primul său centru de producţie din Europa, până la sfârşitul anului.

Chery şi rivalii săi BYD şi Great Wall Motor vor să înfiinţeze fabrici de producţie şi asamblare în Europa, deoarece îşi propun să crească vânzările de maşini cu costuri mai mici în regiune pentru a rivaliza cu concurenţii lor europeni, pe fondul încetinirii cererii pe piaţa internă.

Fabrica din Barcelona nu va fi suficient de mare pentru a îndeplini planurile pe termen mediu şi lung ale Chery pentru Europa, a spus Zhang, adăugând că este în căutare de opţiuni pentru un al doilea centru de producţie. El a refuzat să dea detalii.

Zhang a spus că Chery, unul dintre câţiva producători de automobile chinezi care caută o prezenţă mai mare în Europa, este foarte ”hotărât” să-şi continue planurile de extindere acolo, în ciuda tarifelor.

Compania a declarat în martie că va începe să vândă maşini marca Omoda şi Jaecoo în Italia în al treilea trimestru, ţara devenind a doua piaţă europeană a grupului chinez.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: