Circulația va fi închisă pentru două nopți pe Centura Capitalei în zona șantierului pasajului de la Popești-Leordeni (Oltenița) pentru montarea tablierului metalic. Pasajul de la intersecția Centurii București cu DN 4 București -Oltenița este cel mai dificil sens giratoriu suspendat care se construiește pe centura Capitalei, stadiul fizic de execuție fiind de aprox. 58 % cu promisiunea conducerii ministerului Transporturilor de deschidere până la sfârșitul anului. Contractul a fost semnat în 2019 pentru 170 milioane lei, iar CNAIR anunță deschiderea în decembrie 2022.
Constructorul Itinera Spa ( Italia) a montat tablierul aferent girației centrale, iar acum lucrările se fac la rampe, precizează CNAIR : ,, Se închide traficul pentru două nopți la pasajul Oltenița, pe sensul DN CB – DN 4, în intervalul orar 22:00 – 05:00. Luni, 20.06.2022, se închide traficul rutier pentru două nopți (20.06.2022 – 22.06.2022), pe sensul de deplasare DN CB – DN 4 (Popești Leordeni/București), la pasajul Oltenița, în intervalul orar 22:00 – 05:00, pentru execuţia lucrărilor de montare a tablierului metalic. Aceste lucrări fac parte din contractul de ”Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului București Sud între A2, km. 23+600 și A1, km. 55+520 – Lot 1: Amenajare nod rutier DN CB – DN 4 (Oltenița) km. 29+500 – km. 33+190”.
Cel mai avansat pasaj de pe întreg inelul de Centură A0 București Sud este cel de la Domnești (75% stadiu fizic), deschiderea podului până la finalul anului fiind aproape garantată. Podul de la Berceni este 65 % în timp ce Pasajul de la Cernica, pe Centura București Nord, după doi ani de la începerea lucrărilor, Tirrena Scavi a ajuns la doar 18 % și nu este sigură nici finalizarea în 2023.