Cehii de la Rohlik Group vor lansa serviciile de livrare online de alimente sub brandul Sezamo în România și Italia

rohlik Sursa foto: Rohlik Group

Cehii de la Rohlik Group își vor lansa serviciile de livrare online de alimente sub noul brand Sezamo în România și Italia, în prima jumătate a anului 2022, anunțându-l pe Andrea Colombo în funcția de CEO pentru Sezamo Italia. Din primăvara anului 2022, aproape 2,5 milioane de gospodării din București și Milano vor avea acces pentru prima dată la experiența clienților grupului Rohlik, Italia urmând să fie a doua piață ca mărime după Germania.

În a doua jumătate a anului 2022 urmează lansarea Sezamo și în Spania, operațiunile fiind lansate după ce analizele de piață au arătat o creștere a cererii clienților pentru servicii de livrare online de alimente, iar serviciul de livrare online de alimente Rohlik va fi activ în 7 țări până în 2022

Serviciul european de livrare de produse alimentare online a livrat prima sa comandă în urmă cu șapte ani în Praga, Republica Cehă și este deja disponibil în patru țări, livrând clienților sute de mii de produse în fiecare zi. În unele zile, livrările pot ajunge la peste un milion de articole de zi cu zi din supermarket, precum și produse provenite din surse locale, de la mici fermieri și producători locali.

Referitor la planurile viitoare de extindere, fondatorul Rohlik Group, Tomáš Čupr, menționează: „Cu câteva săptămâni în urmă am semnat un contract cu primul nostru centru de livrare din Spania. Aceasta înseamnă că vom fi în curând la Madrid, iar mai multe țări vor urma. Acest lucru se datorează unei creșteri impresionante în toate noile noastre piețe, exemplu fiind München, unde recent am depășit pragul de 1.000 de comenzi pe zi, într-un timp record. Modelul nostru de afaceri bazat pe a furniza mărci de înaltă calitate la nivel mondial și autohton, precum și produse locale, se dovedește a fi un succes în mod repetat. Împreună cu un serviciu complet livrat în trei ore sau mai puțin, se arată a fi exact ceea ce au nevoie familiile, așa cum se vede în frecvențele mari de cumpărături și în valorile comenzilor. Mai simplu spus, orientarea atentă către client echivalează cu sănătatea financiară și cu o Europă mai fericită! Desigur, vechile obiceiuri de a merge la un magazin alimentar dispar cu greu. Din acest motiv, ceea ce construim la Rohlik trebuie să fie nu doar „mai bun decât modelul tradițional” de cumpărături, ci de zece ori mai bun. În timp ce privim spre viitor, dorim să continuăm să oferim partenerilor noștri din întreaga lume venituri mai mari, să continuăm să oferim personalului nostru muncă interesantă, flexibilă și bine plătită și, cel mai important, să oferim clienților noștri online cele mai bune produse alimentare posibile, cât și o experiență de livrare pozitivă.”

În România și Italia, Sezamo va putea livra aproximativ 8.000 de produse alimentare proaspete și de calitate direct în casele clienților în decurs de două ore în România și trei ore în Italia, începând din prima zi. În centrul gamei complete se află produse locale proaspete, cum ar fi fructe și legume, carne, pește, lactate și produse de panificație, alături de mărci internaționale, precum și produse proprii cu eticheta Rohlik – pe scurt, o alternativă de zi cu zi mai bună la cumpărăturile din supermarket.

Depozitul local din România va avea 10.000 mp și este situat în CT PARK – București Nord. El va răspunde tuturor nevoilor comercianților și clienților și va fi dotat inclusiv cu spații de depozitare cu temperatură controlată (congelare și refrigerare) pentru fructe și legume proaspete, care vor fi livrate direct consumatorilor de către producatorii locali.

„Provocarea pentru planurile noastre de lansare a fost găsirea locației potrivite pentru centrul de livrare, care să fie accesibilă atât pentru echipele noastre de livrare pentru clienți, cât și pentru furnizori. Următorul pas pe listă este recrutarea și formarea de echipe,  asigurându-ne că întreg personalul apreciază cât de importantă este preocuparea pentru serviciul clienți și viziunea noastră ca în Europa să se mănânce și să se trăiască bine. Încă de la lansare, clientul va putea accesa întregul magazin, astfel încât să își poată acoperi coșul săptămănal” a declarat Michael Kaiser, Chief Commercial Officer în România.

Serviciul european de livrare de produse alimentare online a livrat prima sa comandă în urmă cu 7 ani în Praga, Republica Cehă și este deja disponibil în 4 țări, livrând clienților sute de mii de produse în fiecare zi. În unele zile, livrările pot ajunge la peste un milion de articole de zi cu zi din supermarket, precum și produse provenite din surse locale, de la mici fermieri și producători locali. Obiectivul Grupului Rohlik de a-i ajuta pe europeni să mănânce mai bine și să trăiască o viață mai fericită va atinge, astfel, și România, Italia și Spania, iar scopul grupului de a deveni liderul european în retail-ul de produse alimentare online este cu un pas mai aproape.

„După ce am lansat operațiunile Grupului Rohlik în patru țări sub patru nume de marcă diferite, vom intra pe aceste noi piețe sub un singur brand: Sezamo”, dezvăluie directorul de marketing al grupului Rohlik, Jakub Petřina, explicând: „Toate aceste țări vorbesc limbi de proveniență latină, iar noi a vrut să continuăm cu un cuvânt de inspirație alimentară ca brand. Semințele de susan sunt populare în toate culturile. Numele brandului – Sezamo – se bazează pe „sésamo” în italiană, „susan” în română și „sésamo” în spaniolă. Numele brandului Sezamo este, de asemenea, legat de expresia magică „Sesam, deschide-te!” din basmul „Ali Baba și cei patruzeci de hoți”, la fel precum păstaia care se desface când este coaptă și conține o comoară. Desigur, brandurile noastre: Rohlik, Kifli, Gurkerl și Knuspr rămân mărci pentru Cehia, Ungaria, Austria și Germania. Iar alături de Sezamo, au o mulțime de comori înăuntru care așteaptă să fie descoperite și livrate.”

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: