Ce îi așteaptă pe șoferii care merg pe DN 1 Valea Prahovei: CNAIR asfaltează pe 12 kilometri între Predeal și Brașov / Reparațiile durează toată luna și se fac în plin sezon pentru că „până acum a tot plouat”

DN1 Valea Prahovei, Ploiesti, Brasov Sursa foto: Imagini din dronă, CNAIR

Compania de Drumuri, prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov (DRDP Brașov), începe marți, 4 iulie, lucrări de asfaltare pe DN 1 Valea Prahovei, restricțiile dintre Predeal și Dârste (intersecția cu Centura Brașov) urmând să fie menținute toată luna lui „Cuptor”, practic în plin sezon estival.

Carosabilul este deteriorat, va fi înlocuit stratul de uzură, iar drumarii explică restricțiile din plină vară pentru că „până acum a tot plouat”, după cum au transmis luni, reprezentanții CNAIR : „ATENȚIE ! De mâine (n.r 4 iulie) încep lucrările pregătitoare (frezarea stratului de uzură) pentru așternerea unui covor asfaltic pe DN 1 între Timișul de Sus (zona Cotul Donului) și intrarea în municipiul Brașov. Preconizăm că lucrările (frezare și așternere) vor dura aproximativ o lună și vor necesita închiderea traficului pe o bandă în zona intervenției. Pentru evitarea ambuteiajelor vă recomandăm ca pe perioada lucrărilor să evitați zona și să folosiți traseele alternative:

DN73A, Predeal – Râșnov

DN1A, Vălenii de Munte – Cheia – Săcele. Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru disconfortul creat!”, a transmis luni DRDP Brașov.

În lipsa Autostrăzii Ploiești – Brașov, Ministerul Transporturilor, Ministerul Dezvoltării și CJ Prahova încearcă mai multe proiecte pentru fluidizarea circulației precum pasaje la Sinaia Sud/Nord și Predeal, modernizarea Drumului Județean pe Valea Doftanei sau Centuri la Comarnic și Bușteni (centura Bușteni – Azuga deja la a treia licitație). De asemenea, CNAIR face o nouă încercare pentru modernizarea DN 73 Pitești – Bran – Brașov, drum european cu lucrări începute încă de acum un deceniu.

Cel mai rapid tren de la CFR Călători IC „Avram Iancu” face 2 ore și 14 minute între București și Brașov, iar garniturile InterRegio 2 ore și 25 minute (IR 1680).

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: