Primarul sectorului 3, Robert Negoiță, acuză, din nou, Primăria Generală condusă de Nicușor Dan că blochează de peste un an proiectele celor două pasaje subterane propuse pe șoseaua Mihai Bravu pentru intersecțiile cu Dudești/Camil Ressu și Baba Novac, două dintre cele mai aglomerate din sector. Negoiță susține că Primăria Generală refuză de peste un an să elibereze avizele necesare pentru cele două pasaje pe care Primăria de sector le-ar putea construi în regie proprie, cu firma din subordine care a executat parcarea subterană de la Decebal și are acum în șantier Pasajul de la Pallady, la ieșirea din București și intrarea pe Autostrada Soarelui.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Traseul Vitan-Dristor-Baba Novac precum și ruta spre Centru Sălăjan-Unirii prin Dudești sunt asigurate și cu linie de tramvai, pe Mihai Bravu, inclusiv cu garduri pentru separarea traficului auto, iar autobuzele circulă pe linia de tramvai și nu mai stau în coloană. Primarul Negoiță explică, însă, că sunt situații când bucureștenii nu pot folosi transportul în comun de suprafață sau cu metroul, iar mașina este singura variantă de transport.

„Toamna, primăvara, vara și iarna, indiferent de anotimp, indiferent de oră, zona asta este un coșmar pentru sute de mii familii. Că ne ducem copilul la creșă, grădi sau școală, că mergem la serviciu, că avem de ajuns la doctor, de făcut comisioane sau că pur și simplu avem un job care impune să mergem mult cu mașina, când ajungem aici, pe Mihai Bravu, atât la intersecția cu Ressu, cât și la cea cu Vitan, ne trebuie nervi de fier. Nervi, nervi, nervi, risipă cât încape, că doar carburantul pe care îl folosim ca să stăm- mai merge o climă, mai ne încălzim, deci motorul merge- îl plătim și vedem bine ce scoruri sunt la pompă. Și, chiar mai grav decât toate acestea: poluare cât cuprinde. Noxe pe care noi, noi toți, le inspirăm. Soluții? Există, chiar există și unele sunt incluse și în Planul Urbanistic General: pasaje denivelate. De exemplu, un pasaj subteran se impune la prima intersecție, la Ressu, un al doilea, la intersecția cu Vitan. Noi vrem să le facem. Ne ocupăm noi, muncim noi și le facem și rezolvăm toate aceste probleme legate de traficul rutier de aici. Am înțeles, cei care ar trebui să le facă nu vor, nu pot, nu încearcă, în fine, nu ceva, dar noi vrem și putem să le facem. Și ne sunt necesare, foarte necesare. Se impun! De ce nu le facem? Ia ghiciți cine ne blochează!”, a transmis luni, Primarul Robert Negoiță.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Prima licitație pentru cele două pasaje subterane a fost lansată în 2021 și anulată pentru că nu au fost depuse oferte conforme. Lucrările la cele două pasaje subterane ar paraliza circulația pentru aproximativ doi ani pe șoseaua Mihai Bravu între Vitan și Baba Novac, ar rezolva punctual problemele de fluență pe rutele spre Dudești și Baba Novac-Dristor, dar ar muta aglomerația la următoarele intersecțiile: Calea Văcărești-Pasaj suprateran Mihai Bravu și Piața Muncii.