BMW și-a dublat veniturile dinainte de pandemie în 2021, la 16 miliarde de euro

bmw-ix-m60 Sursa foto: electrive.com

BMW și-a dublat veniturile dinainte de pandemie în 2021, la 16 miliarde de euro, a anunțat compania, deoarece prețurile mai mari și vânzările puternice de mașini de top au sporit veniturile, în ciuda constrângerilor din lanțurile de aprovizionare.

Producătorul auto premium, care a vândut anul trecut un record de 2,52 milioane de vehicule, în ciuda penuriei de semiconductori, a raportat o marjă de câștig de 10,3%, cea mai mare din 2017.

Cu toate acestea, câștigurile înainte de dobânzi și taxe în segmentul său auto au fost afectate cu 4,2% în trimestrul al patrulea, deoarece deficitul global de cipuri, la care BMW a rezistat mai bine decât concurenții, a determinat o scădere a livrărilor cu 14,2%.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Profitul net trimestrial al grupului a fost de 2,25 miliarde de euro, cu o treime mai mare decât anul trecut, dar cu mult sub nivelul din 2019 de 5,02 miliarde de euro.

Producătorii de automobile premium au fost în mare măsură mai bine poziționați pentru a face față problemelor lanțului de aprovizionare decât mărcile de valoare, deoarece pot împinge costuri mai mari asupra consumatorilor prin prețurile ridicate.

Mercedes-Benz, de exemplu, a înregistrat o scădere de 24,7% a livrărilor în al patrulea trimestru din 2021, dar și-a crescut în continuare EBIT-ul cu 12% în divizia de mașini și camionete.