Blue Air se laudă că nu a anulat nicio cursă în ultima săptămână

blue air, avion Sursa foto: Blue Air, Facebook

Compania românească Blue Air se laudă că, în ultima săptămână, nu a anulat nicio cursă programată. Recent, compania a fost amendată cu suma de 2 milioane de euro de către Protecția Consumatorilor, pentru că operatorul a anulat aproape sute de mii de rezervări.

„Blue Air își onorează promisiunile și nu anulează cursele programate. Blue Air anunță că în, săptămâna 30, a transportat 76.382 pasageri pe zborurile comerciale operate din/către România spre/din Italia, Spania, Germania, Marea Britanie, Franța, Danemarca etc. Blue Air informează că în aceeași perioadă, nu a anulat nici un zbor, operând programul complet de zbor”, transmite compania, într-un comunicat.

La jumătatea lunii iulie, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat că a amendat cu două milioane de euro compania aeriană românească low-cost Blue Air, după ce instituția a descoperit că, în perioada 30.04.2021-30.04.2022, operatorul a anulat 11.289 de zboruri, acestora corespunzându-le 178.405 rezervări, pentru care s-au efectuat plăți în valoare toatală de 66.585.967,68 lei.

Compania a transmis că va ataca în instanță amenda primită de ANPC și a acuzat că reprezentanții ANPC amendează compania deși nu are cele mai multe zboruri anulate.

Ulterior, preşedintele ANPC, Horia Constantinescu, spunea că Blue Air se pregăteşte să iasă din piaţă şi tergiversează primirea procesului verbal privind amenda aplicată de ANPC şi privind obligaţia de a da consumatorilor banii înapoi.

Cristian Rada, acționar principal și CEO Blue Air, a infirmat această variantă.

Citește și: 

Cine conduce compania aeriană românescă Blue Air, cu pierderi uriașe și sute de mii de rezervări anulate

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: