Black Friday la eMAG. Retailerul online a pregătit 1,5 milioane de oferte și estimează vânzări de 639 de milioane de lei / Investiție de 43 de milioane de euro într-un centru logistic dotat cu roboți

Black friday sale online shopping. Black friday sale concept. lightbox at black background. Top view.

Retailerul online eMAG va organiza Black Friday în data de 11 noiembrie și pregătește 1,5 milioane de oferte, valoarea reducerilor pregătite ridicându-se la peste 360 de milioane de lei.  Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de anul trecut. 

Compania va livra anul acesta dintr-un centru logistic al viitorului, după o investiție de peste 43 de milioane de euro în roboți și tehnologie de ultimă generație, care ajută angajații să fie mai productivi. Astfel, eMAG menține neschimbat prețul livrării, în ciuda creșterii prețurilor la energie și carburant. 

Oferta eMAG ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta anul acesta de Black Friday, produse electrocasnice mici (39,1%)​, televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%​) și frigidere (20,7%​). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021. 

„Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preț din an și rate direct din contul eMAG sau pe card. Black Friday este evenimentul în care oamenii preferă comerțul online tocmai pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Anul acesta, în premieră, livrăm din centrul logistic al viitorului, dotat cu tehnologie de ultimă oră care ne permite să fim mai productivi și să menținem costul neschimbat al livrării, iar pentru clienții Genius avem o oferta unică: între 7 și 13 noiembrie, dăm vouchere înapoi celor care plătesc un abonament Genius anual. Ne-am pregătit pe toate nivelurile – ofertă, servicii, tehnologie, facilități de plată si livrare și avem încredere că vom avea un eveniment de succes,” a spus Tudor Manea, CEO eMAG. 

Livrarea comenzilor de Black Friday până pe 25 noiembrie 

Cu ajutorul infrastructurii easybox dezvoltate de Sameday, care a ajuns la peste 3.600 de unități și a firmelor de curierat, eMAG afirmă că este pregătită să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.

În ziua de Black Friday, pentru a le da clienților posibilitatea de a se bucura de oferte fără grija costului de transport, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații de ecommerce, eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful celor care cumpără un abonament Genius între 7 și 13 noiembrie. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.  

Investiții în tehnologie și relații cu clienții 

Pentru ziua cu cele mai multe reduceri din an, în care traficul în site depășește 12 milioane de vizite, eMAG a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud precum și în chatbot-ul virtual Dana, care vine în completarea echipei de relații cu clienții cu informații cât mai actualizate și soluții mai rapide la situațiile pe care le întâmpină clienții.  

1,5 milioane de oferte, reduceri de peste 360 de milioane de lei 

De Black Friday, pe 11 noiembrie, clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse, astfel 

·         160.000 de electrocasnice mici  

·         60.000 de televizoare 

·         205.000 de smartphone-uri și gadget-uri 

·         40.000 de laptopuri 

·         60.000 de frigidere și mașini de spălat 

·         350.000 de produse fashion  

·         1,5 milioane de scutece 

·         150.000 de jocuri și jucării 

·         300.000 de produse pentru casă și grădină 

·         60 de tone de cafea 

·         120.000 de sticle cu băuturi alcoolice 

Produse speciale 

·         Peste 24.000 de nopți de cazare în România 

·         Mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro 

·         Peste 10 kg de aur 

·         Peste 58 de tone de carne de porc 

·         Servicii medicale- abonamente, screening și analize 

·         2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion 

·         Ceasuri și bijuterii de lux.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Foarte interesant… Tocmai aștept acest Black Frida de doua luni de zile. Am urmărit un telefon pe care doresc sa îl achiziționez în tot acest timp. Și ce sa vezi? După doua luni în care prețul a fost același, astăzi brusc a crescut cu 300 de lei!!! Surpriza!!! Nu mi-a venit a crede!!!

    Bravo eMag! M-ai dat pe spate cu mișcarea asta! Se vede cum va pregătiți voi pentru marea teapa! ~Reduceri nu?!!!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.