Autostrada Sudului: Egis câștigă după reevaluare contractul pentru Studiul de fezabilitate al Lotului 3 Domașnea – Caransebeș

Filiasi-Lugoj

Egis a câștigat după reevaluare contractul pentru Studiul de Fezabilitate al lotului Domașnea – Caransebeș (lotul 3) al drumului de mare viteză Filiași – Lugoj. Licitația pentru cele patru loturi ale „Autostrăzii Sudului” Filiași – Lugoj a fost lansată în aprilie 2022, dar, la aproape un an de la începerea procedurii de achiziție publică, niciun lot nu are contract semnat. Contractul pentru lotul 3 cu o lungime estimată de 45 km are o durată de 24 de luni, din care 22 pentru Studiul de Fezabilitate, și poate fi semnat doar dacă nu se depun noi contestații. Oferta Asocierii a fost de aproape 22 de milioane de lei.

„Vineri, 31.03.2023, ca urmare a finalizării procesului de reevaluare a ofertelor în conformitate cu dispozițiile Deciziei Civile nr. 7/2023, pronunțată de Curtea de Apel București în data de 02.02.2023 și ale Deciziilor CNSC nr. 2778/C1/2849, 2851/29.12.2022, au fost transmise comunicările de rezultat pentru procedura de atribuire a contractului având ca obiect “Elaborare Studiu de Fezabilitate “DRUM DE MARE VITEZĂ DOMAȘNEA – CARANSEBEȘ””, fiind astfel finalizat procesul de evaluare și pentru ultima procedură de achiziție publică din cadrul obiectivului de investiții Drum de mare viteză FILIAȘI – LUGOJ. Oferta declarată câștigătoare este cea depusă de către Asocierea EGIS ROMANIA SA – EGIS INTERNATIONAL SAS – PRIMACONS GROUP SRL – ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL – ECO GEODRUM SRL având un preț de 21.778.158,96 Lei fara TVA”, arată Compania de Drumuri.

Contractul pentru lotul 4 Caransebeș – Lugoj ar putea fi primul semnat după ce firma DP Consult și-a retras contestația (firma înființată de fostul director general CNAIR/CNADNR, Mircea Pop).

Prima procedură pentru proiectarea completă a Drumului de mare viteză Craiova – Lugoj a fost lansată pe 1 iunie 2021 în mandatul ministrului Cătălin Drulă (43 de luni SF+ proiect tehnic), Egis a câștigat contractul, dar CNAIR a anulat procedura în mandatul ministrului Grindeanu și a lansat licitații pentru patru secțiuni.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Cu actuala politica imbecila de contestație la contestație, de anulare a anularii, de reluare a licitațiilor și iar contestați fără limită de timp și număr vom avea infrastructura rutiera peste 500 de ani dacă vom fi norocoși. Ori caietele de sarcini sunt întocmite de cretini incompetenți și corupți, ori legea în sine este făcută cu dedicație pentru a permite tergiversări și alte”inginerii” care sa favorizeze anumite firme și grupuri de firme, dar un lucru este clar-ceva este putred în tot acest marasm al licitațiilor câștigate, anulate, contestate și reluate ani la rând.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.