Autostrada Moldovei : Nurol începe lucrările pe lotul 3 de la 1 martie. CNAIR a predat amplasamentul singurului lot pe care încă nu se lucrează

Ploiești -Buzău

Asocierea de constructori din Turcia Nurol-Makyol va începe lucrările pe lotul 3 al Autostrăzii Moldovei de luna viitoare (1 martie) amplasamentul lotului Pietroasele/Costești-Buzău (14 km.) fiind predat joi, 15 februarie, potrivit unui anunț al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Buzău.

Autostrada Moldovei Ploiești-Pașcani are o lungime totală de 319 km., este cel mai mare proiect finanțat din PNRR (inclus în 2021), iar din cele 13 loturi, singurul fără șantier deschis a rămas lotul Pietroasele-Buzău, contractul fiind semnat de-abia în toamna anului trecut. Constructorul are 20 de luni pentru execuție, iar din martie se intră direct în șantier pentru lucrările pregătitoare, descărcare arheologică, deminare etc.

,,S-a semnat Procesul Verbal de predare-primire amplasament pentru lotul 3: Pietroasele – Buzău al A7

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1
Astăzi, 15.02.2024, la sediul DRDP Buzău, directorul regional Sorin Robu, în calitate de Beneficiar din partea CNAIR SA, a semnat cu asocierea de constructori turci Nurol Inșaat Ve Ticaret Anonim Șirketi – Makyol Inșaat Sanayi Turizm Ve Ticaret Anonim Șirketi, reprezentată de antreprenor Ilker Gulen, Procesul Verbal de predare-primire amplasament pentru execuția lucrărilor de construire a obiectivului de investiții “Execuție Autostrada Ploiești – Buzău Lot3: Pietroasele – Municipiul Buzău km. 49+350 – km. 63+250″. Pe Lotul 3 (Pietroasele – Municipiul Buzău), cu o lungime de 13,9 km, lucrările urmează să înceapă pe data de 1 martie 2024. Asocierea de constructori turci are la dispoziție 20 de luni și 1,09 miliarde de lei (fără TVA) pentru finalizarea lucrărilor.” a transmis DRDP Buzău.
La sfârșitul anului viitor Asociereile Pizzarotti-Retter și Coni-Trace ar urma să termine lucrările pe cei 49 de kilometri dintre Ploiești (Dumbrava A 3) și Pietroasele, iar descărcarea în lipsa lotului 3 se va asigura prin bretele (detalii aici).
,,Lucrările vor începe pe data de 1 martie 2024, iar constructorul (Asocierea NUROL İNŞAAT VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ – MAKYOL İNŞAAT SANAYİ TURİZM VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ) are la dispoziție 1.093.470.823,76 lei fara TVA și 20 de luni pentru construcția celor 13,90 km de autostradă. Traseul lotului 3 al Autostrăzii Ploiești-Buzău se va desfășura între localitatea Dumbrava, județul Prahova, la intersecția cu Autostrada București-Ploiești și Municipiul Buzău. Pe traseul acestei secțiuni se vor construi:

– Nod rutier Spătaru – km. 52+850, la intersecția cu DN 2 este de tip B;

– Nod rutier Buzău – km. 62+200, la intersecția cu DN 2B este de tip B;

– Pod km 50+525;

– Pod pe drum agricol km 51+480;

– Pod pe DN 2 km 52+850;

– Pod pe DN 2B km 55+168;

– Pod pe DJ 203D km 57+850;

– Pod pe drum agricol km 60+258;

– Pasaj superior peste CF triaj si DN 2B km 60+985.Această bornă reprezintă un angajament ferm atât față de dezvoltarea infrastructurii naționale, cât și față de îndeplinirea jaloanelor PNRR. ” a transmis în ianuarie 2024 șeful CNAIR, Cristian Pistol.

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: